071-91009294  | 021-88724227  |

اولویت مشاغل ماهر استرالیا در دوران کرونا

اولویت مشاغل ماهر استرالیا در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به استرالیا به دلیل همه گیری ویروس کرونا تحت تاثیر مشکلات بسیاری قرار گرفته است. این مسئله به دلیل بسته شدن مرز ها و کنترل رفت و آمد می باشد. متقاضیان بسیاری برای کار در استرالیا یا تحصیل در استرالیا اقدام کرده اند و به دلیل همه گیری این بیماری نمی توانند برای حضور در این کشور اقدام کنند. با این حال باز هم می توان برای مهاجرت به این کشور اقداماتی را صورت داد. دولت استرالیا قوانین جدیدی را با توجه به شیوع کرونا اعلام کرده است. در ادامه این خبر ما به بررسی اولویت مشاغل ماهر استرالیا در دوران کرونا می پردازیم که توسط دولت این کشور ارائه شده است.

اولویت مشاغل ماهر استرالیا در دوران کرونا

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق کار در استرالیا می باشد. به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کووید نوزده دولت استرالیا تصمیمات جدیدی را در ارتباط با قوانین مهاجرتی و کار در این کشور اخذ کرده است. اما در عین حال اولویت دولت استرالیا برای روند های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا می باشد. در ادامه این که وزارت امور داخلی استرالیا لیست اولویت جدید مهاجرت را برای مشاغلی که کمبود آن ها وجود دارد و در برنامه های مهاجرتی اولویت دارند اعلام کرد.

لیست اشتغال ماهر در اولویت مهاجرت (PMSOL) به کارگران اجازه می دهد برای تهیه خدمات تخصصی و رفع نیاز های فوری در مناطق بحرانی به استرالیا سفر کنند. به طور کلی می توان گفت که این لیست ارائه شده برای پشتیبانی بیشتر از بخش های خاص مانند بخش بهداشت و کمک به بهبود اقتصادی استرالیا می باشد. دولت به تعداد کمی از کارگران ماهر تحت حمایت کمک خواهد کرد تا برای پر کردن نیازهای فوری مهارت در بخش های مهم ، به استرالیا برگردند و به ایجاد مشاغل استرالیایی و بازسازی اقتصاد استرالیا کمک کنند. 

مهاجرت با ویزای مشاغل به استرالیا در دوران کرونا

اگر فردی با شرایط خاص موفق به اخذ ویزای استرالیا برای کار در این کشور شود، می تواند اقدامات مهاجرتی را صورت دهد. دارندگان ویزای شغلی استرالیا با حمایت مالی یک شرکت استرالیایی در لیست PMSOL ، می توانند درخواست معافیت از محدودیت های سفر در استرالیا را داشته باشندو با این حال توجه به این نکته ضروری است که پس از ورود این افراد باید با هزینه شخصی خود ۱۴ روز کامل قرنطینه باشند. تمرکز دولت فدرال حفظ منافع استرالیایی ها و مهاجران موقت است که در این کشور باقی مانده اند.

دولت استرالیا بر این عقیده است که این زمان مناسب برای دارندگان موقت ویزا است ، که در حال حاضر در استرالیا هستند و مهارت لازم برای درخواست ویزا را در مناطق تعیین شده و نیاز به حرفه آن ها دارند. طبق درخواست دولت استرالیا و بررسی های صورت گرفته بخش های بهداشتی دارای اولویت هستند. با این حال فارغ التحصیلان حسابداری و فناوری اطلاعات در استرالیا نیز می توانند از رقابت کمتری برخوردار شوند. در واقع مشاغلی که در حال حاضر تقاضای زیادی برای اقامت استرالیا دارند در این گروه ها قرار گرفته اند. 

اسکرول به بالا