071-91009294  | 021-88724227  |

باز شدن مرزهای فرانسه برای دانشجویان بین المللی

فرانسه مرز های خود را برای دانشجویان بین المللی باز می کند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری ویروس کرونا و شیوع آن موجب شد تا کشور های مختلف اقدامات خاصی را برای مهاجرت صورت دهند. فرانسه یکی از کشور ها است که محدودیت هایی را برای ورود به کشور فراهم کرده است.

در واقع مهاجرت به فرانسه با محدودیت هایی مواجه شده است که در اثر همه گیری ویروس کرونا و کنترل هر چه بیبشتر آن می باشد. اما در ادامه این روند کشور های مختلف مانند فرانسه راه هایی را برای حضور متقاضیان مهاجرتی مختلف پیش بینی کردند. به واسطه رعایت این قوانین متقاضیان می توانند برای حضور در فرانسه اقدام نمایند. اخباری جدید مبنی بر باز شدن مرزهای فرانسه برای دانشجویان بین المللی، منتشر شده.

مطالعه بیشتر:

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

باز شدن مرزهای فرانسه برای دانشجویان بین المللی

اگر قصد دارید در سال تحصیلی آینده در فرانسه تحصیل کنید یا دوره کارآموزی خود را بگذرانید ، مطمئن باشید که می توانید وارد این کشور شوید. در واقع شما می توانید برای تحصیل در فرانسه خود را آماده کنید. در واقع اخیراً دولت فرانسه اعلام کرده است که دانشجویان بین المللی با توجه به وضعیت بهداشتی کشور های مختلف از اول ژوئیه اجازه ورود به این کشور را دارند.

از این رو تقاضای ویزای فرانسه و اجازه اقامت فرانسه برای دانشجویان در اولویت خواهد بود. از این رو با توجه به اهمیت تحصیل در دانشگاه های فرانسه، دانشجویان می توانند برای تحصیل از هر کشوری که مورد تایید است وارد این کشور شوند. پس به عبارتی می توان گفت ورود به عنون دانشجو به این کشور همراه یا آسانی بیشتری خواهد بود. 

شرایط ورود به فرانسه در دوران کرونا

همان طور که اشاره کردیم فرانسه برای دانشجویان مرز های خود را باز می کند و از این رو متقاضیان تحصیل در فرانسه از تاریخ مقرر می توانند وارد این کشور شوند. البته باید دنشجویان این نکته را در نظر داشته باشند که اقدامات محدود کننده و قرنطینه ها در فرانسه ادامه دارد. از این رو دانشجویان زمانی که وارد این کشور می شوند باید قوانین را بررسی کرده و بر مبنای این قوانین روند زندگی خود را تنظیم نمایند.

البته نکته های مهمی هم برای ورود به این کشور و قبل از سوار شدن به پرواز هم وجود دارد. دانشجویان برای تحصیل در فرانسه و ورود به این کشور قبل از سوار شدن به هواپیما باید در تست پی سی آر شرکت کنند. در صورتی که تست فرد منفی باشد، وی می تواند برای سوار شدن در هواپیما اقدام نماید. این در حالی است که پس از ورود به فرانسه نیز دانشجویان باید دوره قرنطینه ۱۴ روزه ای را بگذرانند.

در صورتی که پس از این دوره تست کووید نوزده دانشجویان منفی شد، می توانند با رعایت قوانین مربوط به زندگی در فرانسه، روند عادی خود را آغازز نمایند. البته باید توجه داشته باشید که این قوانین مهاجرتی برای هر فردی که قصد حضور در فرانسه و مهاجرت به این کشور را دارد مشترک می باشد. در واقع قرنطینه اجباری و تست PCR برای تمامی متقاضیان اجباری خواهد بود.

اسکرول به بالا