071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهر برای زندگی در دانمارک کدام است؟

بهترین شهر برای زندگی در دانمارک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور دانمارک از جمله کشورهای می‌باشد که در میان مهاجران و گردشگران بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که سطح درآمد مردم در این کشور بسیار مناسب بوده و اختلاف طبقاتی در این کشور در کمترین حالت خود می‌باشد. بسیاری از کسانی که خواهان زندگی و مهاجرت به دانمارک هستند، می‌خواهند بدانند کدام شهر دانمارک برای زندگی بهتر است؟ می‌توان گفت که مهاجران باید با توجه به شرایط و هدف خود یکی از بهترین شهرهای دانمارک را برای زندگی انتخاب کنند، چرا که تقریباً اکثر شهرهای دانمارک با توجه به دسترسی به شبکه اجتماعی، داشتن امکانات تفریحی، آب و هوای عالی، زیرساخت‌های قوی، امنیت شخصی و کیفیت زندگی بسیار بالا برای کار و زندگی بسیار مناسب خواهند بود. بنابراین در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شهرهای دانمارک برای زندگی می‌پردازیم تا مهاجران با این شهرها آشنا شوند و به هنگام مهاجرت به دانمارک به این شهرها نقل مکان نمایند.

معرفی کشور دانمارک

دانمارک از جمله کشورهای زیبای قاره اروپا است که در قسمت جنوبی اسکاندیناوی قرار گرفته است، این کشور دارای مساحتی به اندازه ۴۳ هزار متر مربع بوده و به همین دلیل از کوچکترین کشورهای قاره اروپا محسوب می‌گردد. کشور دانمارک با کشورهای مختلفی نظیر آلمان، نروژ و سوئد همسایه می‌باشد و زبان رسمی مردم این کشور، دانمارکی است. همچنین واحد پول رسمی این کشور کرون دانمارک بوده، یکی از مهمترین ورزش‌های این کشور فوتبال می‌باشد. آمارها نشان می‌دهد در این کشور جرم و جنایت و فساد در پایین‌ترین حد خود می‌باشد، از این رو این کشور به عنوان امن‌ترین کشور جهان معرفی می‌گردد. با توجه به اینکه سطح زندگی مردم در کشور دانمارک بالاتر از استانداردهای جهانی می‌باشد، به همین دلیل قدرت خرید مردم دانمارک بسیار بالا است و از این رو جزء شادترین مردمان جهان به شمار می‌آیند. از این رو هر ساله افراد زیادی خواهان رفتن و مهاجرت به دانمارک هستند، اما باید در نظر بگیرند، علاوه بر سطح زندگی بالا که در این کشور وجود دارد، هزینه‌های زندگی نیز در دانمارک بالا است.

بهترین شهر برای زندگی در دانمارک

معرفی بهترین شهرهای دانمارک برای زندگی

در تمام کشور دانمارک شهرهای خارق العاده‌ای وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و زندگی در آنها تجربه‌های متفاوتی برای مهاجرین به همراه خواهد داشت و مهاجران می‌توانند با توجه به دلایل مختلفی دارند، یکی از شهرهای دانمارک را برای زندگی انتخاب کنند که از جمله این دلایل، می‌توان به آرامش، هزینه زندگی، بازار کار، خدمات عمومی، حمل و نقل و … اشاره کرد.
آمارها نشان می‌دهد، شهر کپنهاگ یکی از بهترین شهرهای دانمارک برای زندگی می‌باشد، چرا که دارای موقعیت‌های شغلی فراوان، زیرساخت‌های عالی و کیفیت زندگی بالا بوده، به طوری که در اروپا نیز جزء ۳ شهر برتر معرفی گردیده است. حال در ادامه مقاله برای اطلاع مهاجرین به این کشور، به معرفی بهترین شهرهای دانمارک برای زندگی می‌پردازیم.

شهر کپنهاگ، بهترین شهر دانمارک برای زندگی

کپنهاگ پایتخت و بزرگترین شهر در دانمارک می‌باشد و دارای معماری و فرهنگی بی‌نظیر، زیرساخت‌های مناسب، خدمات رفاهی و اجتماعی بالا، شاخص بالایی کیفیت زندگی، گنجینه‌ای از غذا و مناظر دیدنی بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در دانمارک و اروپا معرفی گردیده است.

در این شهر مردم بیشتر با دوچرخه رفت و آمد می‌کنند و به همین دلیل این شهر دارای تمیزترین آب و هوا و سرسبزترین شهر جهان می‌باشد. همچنین با داشتن دانشگاه‌های برتر دانمارک، جایگاه ویژه‌ای از نظر آموزش به خود اختصاص داده و هر ساله میزبان دانشجویان بین المللی زیادی از کشورهای گوناگون می‌باشد که علاقمند به تحصیل در دانمارک هستند.

آلبورگ یکی دیگر از مناسب‌ترین شهرهای دانمارک برای زندگی

شهر آلبورگ از جمله شهرهای بزرگ دانمارک می‌باشد که جمعیتی در حدود ۲۱۵۰۰۰ هزار نفر دارد. شهر آلبورگ دارای دانشگاه‌های بزرگ و موسسات برتر جهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم اجتماعی و … بوده که نزدیک به ۲۵۰۰۰ دانشجو در آنها مشغول به تحصیل هستند. آلبورگ از جمله شهرهایی می‌باشد که هر ساله تعداد زیادی شرکت در آن ثبت خواهد شد و به همین دلیل می‌توان گفت جزء شهرهای مناسبی است که امکان اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری و کار در این کشور برای مهاجران به راحتی مهیا می‌شود. همچنین با توجه به اینکه موقعیت جغرافیایی آلبورگ بسیار مناسب است، به همین دلیل به راحتی با مستقر شدن در این شهر، می‌توان به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و جهان دسترسی داشت. این شهر در شمال کشور دانمارک قرار گرفته است و دارای یک فرودگاه و بندر بین المللی بوده و در شبکه بزرگراه E۴۵  قرار گرفته است.

شهر آرهوس

یکی دیگر از شهرهای دانمارک که در لیست بهترین شهرهای این کشور قرار گرفته است، شهر آرهوس می‌باشد، چرا که در این شهر شاخص‌های سطح زندگی بسیار مناسب است که از جمله آنها می‌توان به بالا بودن مراقبت‌های بهداشتی، امنیت، محیط زیست عالی و … اشاره کرد. همچنین در این شهر، بندر اصلی کشور دانمارک قرار گرفته و به همین دلیل به عنوان یکی از شهرهای تجاری و مطرح کشور دانمارک محسوب می‌شود. این شهر دارای سواحل بسیار زیادی می‌باشد و در فصل تابستان بهترین مکان جهت گذراندن اوقات فراغت است.

بهترین شهر برای زندگی در دانمارک

شهر اودنسه کم هزینه ترین شهر برای زندگی در دانمارک

شهر اودنسه، سومین شهر بزرگ و پرجمعیت دانمارک که در حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از کم هزینه ترین شهرهای دانمارک برای زندگی محسوب می‌شود، این شهر از مهمترین شهرهای جزیره فونن است و از مناطق تجاری و صنعتی فراوانی برخوردار می‌باشد و به عنوان یکی از شهرهای تجاری میوه، سبزیجات و گل محسوب می‌شود. اودنسه از آب و هوایی اقیانوسی برخوردار است و دارای تابستان‌های ملایم و زمستان‌های سرد خواهد بود و همچنین دارای فرصت‌های شغلی فراوانی نیز می‌باشد.

نتیجه گیری

با توجه به این که شرایط زندگی در دانمارک بسیار عالی است، به همین دلیل زندگی در این کشور آرزوی بسیاری از مهاجران می‌باشد، چراکه دانمارک دارای زیباترین شهرهای اروپایی است که از جمله بهترین شهرهای این کشور برای زندگی می‌توان به کپنهاگ، آرهوس، اودنسه و آلبورگ اشاره کرد، دانمارک در بین کشورهای جهان جزء گران‌ترین کشورها نیز محسوب می‌گردد، اما فرصت‌های شغلی بسیار زیاد و درآمد مناسب مردم، باعث شده است تا از انواع هزینه زندگی در دانمارک راضی باشند و به همین دلیل مردم این کشور جزء شادترین مردم جهان به شمار آیند. بنابراین اگر به دنبال مناسب‌ترین شهر دانمارک برای زندگی هستید، می‌توان گفت شهر کپنهاگ بهترین شهر و البته گران‌ترین شهر دانمارک برای زندگی خواهد بود.

 

اسکرول به بالا