071-91009294  | 021-88724227  |

تحصيل در مالزی مقطع كارشناسی

تحصيل در مالزی مقطع كارشناسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برنامه های تحصیل در مالزی مقطع کارشناسی بسته به موضوع مورد مطالعه 4 تا 5 سال طول می کشد. حالت های یادگیری متنوعی در فرآیند تعلیمی، با هدف رابطه بین دانش آموزان و حالت های یادگیری آنان به کار گرفته شده اند. مدیریت سیستم های اطلاعاتی، پزشکی، جراحی دندان، مهندسی برق، بیوتکنولوژی، اقتصاد و مدیریت، تنها بعضی از رشته های موجود در دانشگاه ها و کالج های مالزی می باشند.

شرایط تحصیل در مالزی مقطع کارشناسی

برنامه های کارشناسی (لیسانس) در مالزی، به دانش آموزان حیطه ای متنوع از گزینه های مطالعه در کوالا لامپور، جوهور، ساراوک، ترنگانو، سلانگور و قسمت های دیگر کشور ارائه می دهد. در مالزی تعدادی مدارس عمومی و خصوصی که بسیاری از آنها روابط همکاری قوی با کشورهای برون مرزی دارند، وجود دارد.

کارشناسی حقوق در مالزی

جنبه های فرا بین المللی به دانش آموزان اجازه این را می دهد که واقعیت های جهانی مستقیم و دست اول از تاریخ مدرن ما و ارزش های میان فرهنگی شدن یاد بگیرند. دانش آموزان لیسانس جهت تحصیل در مدارس بین المللی مالزی اغلب فرصت های ساختن یک شبکه ی مستحکم را که از مرزها سبقت گرفته و حتی بعد از فارغ التحصیل شدن نیز به خدمت به آنها ادامه خواهد داد را دارند.

کارشناسی حقوق در مالزی

کارشناسی حقوق توانایی شما را در تجزیه تحلیل، بحث و گفتگوی منطقی و برقراری ارتباط با تمام قشر جامعه برجسته می کند. این ها مهارت های غیر قابل ارزیابی نه تنها در مسیر قانونی، بلکه اغلب در هزاران زمینه ی بی شمار دیگر هستند. در نتیجه، بسیاری از دانشجویان حقوق در شغل های تخصصی تجارت، هنر، علم، آموزش و بخش مردمی به موفقیت رسیده اند. درجه های دانشجویی دوره های لیسانس، اولین درجه هایی هستند که به شما یک ایجاد زمینه ی کامل در حیطه ی انتخابی شما برای مطالعه می دهند. که اگر به صورت تمام وقت باشند سه و اگر پاره وقت باشند چهار سال یا بیشتر طول می کشند. درجه های دوره های کارشناسی معمولا شما را به سمت گرفتن درجه ی فوق لیسانس راهنمایی می کند.

دوره های تحصیل در مالزی

دوره های موسسه ای دانشگاه مالزی، برنامه های سطح پیش دانشگاهی هستند که برای افزایش مطالعه و مهارت های یادگیری ضروری برای دوره ی کارشناسی طراحی شده اند. ما 4 دوره آموزشی متمایز که با موضوعات مختلف تقسیم بندی شده اند را برگزار می کنیم. اتمام با موفقیت برنامه ی این موسسه به شما اجازه می دهد که مستقیما به سوی درجه ی کارشناسی برگزیده پیشروی کنید. شما شانس این را خواهید داشت که زمینه های موضوعی مختلفی که دانشکده به شما ارائه می دهد را مطالعه کنید. این امر نه تنها به شما ایده ی اینکه چه موضوعی را ممکن است برای پیشروی دوست داشته باشید می دهد بلکه اغلب مهارت های یادگیری ارزشمند ضروری برای دنبال کردن یک رشته هم به شما خواهد داد.

بر اساس درجه های موسیقی مقدماتی بسیار موفق کالج در گردآوری و تولید موسیقی و تخصصی کردن تکنولوژی، کارشناسی موسیقی (hons) در موسیقی تخصصی، مسیر گسترده ای متمرکز بر 4 حیطه ی هسته ای مورد نیاز موسیقی دان های متخصص در صنعت و هنر بنا شده است. برنامه تمام وقت به طور وسیعی بر مبنای تخصص شغلی است و شما را برای یک شغل تخصصی موسیقی چند منظوره آماده کرده و نوید می دهد.

مدت تحصیلات در مالزی

برنامه ی موسسه به صورت پاره وقت به مدت دو یا سه ترم تحصیلی برگزار می شود. اگر شما حداقل 12 سال تحصیلات رسمی خود را تمام کرده باشید ولی نیاز به این داشته باشید که مهارت های خودتان را در جهت کسب یک مدرک کارشناسی افزایش دهید، این برنامه برای شما مناسب است. این برنامه زمانی مناسب است که شما تحصیلات رسمی خود را حداقل در 11 سال تمام کرده باشید. بعد از اینکه شما برنامه موسسه را با موفقیت به پایان رساندید می توانید یکی از برنامه های درجه لیسانس که در زیر آمده را مطالعه کنید:

  • موسسه هنر و تحصیل
  • موسسه تجارت و مدیریت
  • موسسه مهندسی
  • موسسه علوم

هزینه دوره های تحصیلی مالزی

به علت دستور جدید از تحصیلات برتر و قانون گذاری مهاجرت مالزی، تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مالزی کارشناسی ارشد را دارند باید برای گرفتن گواهی تحصیلی قبل از ورود به این کشور اقدام کنند. در صورت خطا یا اشتباه در گرفتن این گواهی نامه در وقت معین، دانش آموز بین االمللی مجاز به ورود به مالزی و ثبت نام در دانشگاه نخواهد بود. دانشگاه برای هیچ عمل اتخاذی توسط قانون گذاران مهاجرت مالزیایی در صورتی که شما با این قانون جدید موافقت نکنید مسئول نمی باشد .هزینه های این دوره ها در کشور مالزی به شرح زیر می باشد:

شهریه تحصیل در مالزی

اگر می خواهید تحصیل در مالزی با مدرک دیپلم را شروع کنید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد مشورت کنید مشاورین ما در این راستا اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نظرات کاربران

  • توسط صدرا
    تاریخ: فروردین 23, 1398
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر من برای یادگیری زبان انگلیسی میخواستم به خارج از کشور برم و اگه بخوام درمورد سطحی ک دارم بگم زبانم اصلا خوب نیس
    میخواستم بدونم کدوم کشور واسه یادگیری زبان خوبه و هر سطحی رو قبول میکنن؟ و شرایط مالزی رو بدونم.
    اخه یه سری جاها شنیدم ک اگه بخوای واسه یادگیری زبان به خارج بریم باید به یکم مسلط به زبان باشیم، مالزی هم این شرایط رو داره؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 25, 1398
      نفر
      نفر

      سلام با دریافت پذیرش یکساله زبان در کشور مالزی بدون ارائه پیش نیاز می توانید کورس زبان رابا میزان 18 هزار رینگت بدنبال داشته باشید و با کورس زبان می توانید پذیرش از دانشگاه های این کشور رادریافت کنید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا