071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل داروسازی در نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مجموعه ای از تمرین ها دانش آموزان را قادر می سازد تا در زمینه های بالینی مناسب تحت هدایت داروسازان با تجربه دانش های لازم را بیاموزند. جهت تحصیل داروسازی در نیوزلند پس از فارغ التحصیلی، یک دوره آموزشی سالانه قبل از ثبت نام توسط انجمن دارویی نیوزیلند تحت نظارت یک داروساز ارائه می شود.

شرایط تحصیل داروسازی در نیوزلند

لیسانس داروسازی با مشورت با داروسازان پیشرو نیوزیلند توسعه یافته است و این میزان نیازهای عملیات دارویی معاصر و آینده را نشان می دهد. داروسازان تمرکز خود را از مواد شیمیایی سنتی تغییر می دهند. رویکرد ما شامل جنبه هایی از قبیل توسعه دارو، استفاده از بیمار و بهینه سازی مراقبت از بیماران داروساز از طریق تعامل با سایر متخصصان بهداشتی است.

موضوعات در پزشکی جمعیت، علوم اجتماعی، فارماکولوژی، عمل داروسازی در طول برنامه ادامه می یابد. این تم ها توسط دوره های در علوم زیست پزشکی، شیمی دارویی، ایمونولوژی و داروسازی پشتیبانی می شود که شامل موضوعات اخلاقی مربوط به تمرین و مدیریت دارویی است.

پذیرش داروسازی در نیوزلند

ورود به BPharm و دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند محدود و رقابتی است. شما بر اساس شایستگی های علمی و ویژگی های شخصی که در طی مصاحبه پذیرفته شده (MMI) نشان داده اید انتخاب می شوید. هر سال 100 مکان برای مصاحبه ارائه می شود.

پذیرش داروسازی در نیوزلند

 سال اول ورود: متقاضیان ممکن است از BHSc یا BSc در دانشگاه اوکلند درخواست دهند، پذیرش جایگزین نیز امکان پذیر است. لطفا توجه داشته باشید معیار ورود ممکن است هر ساله تغییر کند. ورودی مستقیم از دبیرستان وجود ندارد، متقاضیان منتخب به مصاحبه کوتاه مینی (MMI) دعوت خواهند شد. طرح های ورودی ویژه برای دانش آموزان داخلی در دسترس است.

دوره های داروسازی در نیوزلند

دانش آموزان به بخش دوم وارد می شوند، با انجام دوره های اصلی در علوم زیست شناسی، علوم پزشکی و سلامت جمعیت (60 امتیاز)، به علاوه دوره های ثبت شده برای یکی دیگر از دوره های کارشناسی در دانشگاه (45 امتیاز) و یک دوره (15 امتیاز) از برنامه آموزش عمومی این مرحله را می گذرانند. سال دوم ورود به BPharm نیوزلند نیاز به سه دوره تمرکز بر علم و عمل دارویی (120 امتیاز) دارد. همچنین یک الزام صلاحیت زبان انگلیسی وجود دارد که باید رعایت شود.

  • سال سوم دارای دو دوره اصلی در درمان دارویی برای بیماری های مختلف (120 امتیاز) است.
  • سال چهارم نیاز به تکمیل پایان نامه (30 امتیاز) و دو دوره اصلی (90 امتیاز) دارد.

آموزش داروسازی در نیوزلند

ثبت نام به عنوان یک داروساز بعد از اتمام موفقیت آمیز اتفاق می افتد. MIT اولین مؤسسه ایی در نیوزلند است که مدرک داروسازی سطح 6 را ارائه می دهد. این صلاحیت شناخته شده بالقوه است که نقش تکنسین داروسازی را گسترش دهد تا بتواند در حوزه فعالیت خود کار کند. این امر تضمین می کند که تکنسین های داروسازی قادر به حمایت بیشتر از داروساز و داروخانه در محیط در حال تغییر و پویای سلامت هستند. در این دوره شما مهارت های متخصص را خواهید آموخت و یک پلت فرم جامع از دانش را توسعه می دهید، بنابراین می توانید با اعتماد به نفس به یک متخصص حاذق تبدیل شوید.

دانشگاه های داروسازی نیوزلند مورد تایید وزارت بهداشت

دانشگاه اوتاگو نیوزلند اولین دانشگاه و اولین انتخاب بیش از 20،000 دانشجو است. در رتبه بندی جهانی QS سال 2017 در رتبه 151 قرار گرفت. این دانشگاه به عنوان یک مرکز آموزش و تحقیق در سطح جهانی، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد را در بیش از 195 ارائه میکند و در رشته های در کسب و کار، علوم پزشکی، داروسازی، علوم انسانی می توانید در این دانشگاه تحصیل کنید. این دانشگاه نخستین دانشکده پزشکی نیوزیلند در رشته های دندانپزشکی و داروسازی است.

دانشگاه اوکلند، که در سال 1883 تاسیس شده است، یکی از بالاترین دانشگاه های نیوزلند است. دانشجویان در مقطع کارشناسی در یکی از 100 دانشگاه برتر جهان تحصیل میکنند. برنامه های دانشگاه اوکلند در سطح جهان شناخته شده است، در رتبه بندی جهانی QS سال 2018 در رتبه 50 قرار گرفت. فارغ التحصیلان دانشگاه اوکلند در زمینه کسب و کار، حقوق، پزشکی، داروسازی، سیاست، هنر، مهندسی و سایر حرفه ها در نیوزیلند و خارج از کشور، مشغول به فعالیت هستند. این دانشگاه در رتبه اول نیوزیلند قرار دارد.

دانشگاه ماسایی یک دانشگاه مستقر در پالمرستون شمالی، نیوزیلند است و در آن پردیس های مهم آلبانی و ولینگتون قرار دارد. دانشگاه ماسسی حدودا 35،000 دانشجو دارد که 17،000 آنها دانشجویان خارج از محدوده و یا دانش آموزان از راه دور هستند و دومین دانشگاه بزرگ نیوزیلند است که دانشجویان خارجی آن بسیار زیاد هستند.

بیش از 50 سال است، دانشگاه کلیسای مسیحی کنتربری، که بخش بزرگی از جامعه کنت بوده است، آموزش هایی را ارائه می دهد که زندگی مردم را به طور واقعی و مثبت می سازد. این دانشگاه یک جامعه دوستانه و پر جنب و جوش با از بیش از 19،000 دانش آموز و کارمند است. این دانشگاه در سال 1960 به عنوان یک کالج پرورش معلم شروع به کار کرد. و تا امروز همچنان به دوره های آموزشی و تحقیق در مورد مسائل اجتماعی بحرانی در سطح ملی و جهانی ادامه می دهد.

هزینه ‌و شهریه رشته داروسازی در نیوزیلند

کارشناسی داروسازی در دانشگاه اوکلند؛ B. Pharm به صورتی طراحی شده است که به دانشجویان آموزشی جامع و عملی برای حرفه ای در داروسازی ارائه شود. مدت زمان تحصیل 4 سال است. تکمیل تعدادی از دوره های مشخص شده به عنوان بخشی از یک برنامه کارشناسی در دانشگاه اوکلند و یا معادل آن مورد نیاز است. حداقل GPA مورد نیاز است. معیار انتخابی اعمال می شود. شهریه دانشجو جهت تحصیل در نیوزلند:

  • سالانه: 7.738 دلار – کل شهریه: 30.953 دلار
  • یارانه شهریه دولت: سالانه: 15.272 دلار – کل شهریه: 61.086 دلار
  • هزینه کل سالانه: 23.010 دلار – کل شهریه: 92.039 دلار

نقاط ضعف و قوت داروسازی در نیوزلند

صنعت داروسازی پویا است و فرصت های شغلی بسیاری برای متخصصین داروسازی واجد شرایط وجود دارد. این برنامه عملی همه مهارت های لازم و دانش دارویی را برای شروع به شما آموزش می دهد. این کلاس شامل یادگیری عملی ، همراه با محل کار گسترده در صنعت داروسازی است. فواید تحصیل در دانشگاه اونتاگو نیوزیلند: این دانشگاه دارای سابقه بی نظیر برای آموزش کیفیت، دریافت هفت جایزه آموزش عالی ملی در ۱۴ سال گذشته می باشد. دانشجویان کارشناسی ارشد جمعیت بیشتری را نسبت به کارکنان در مرکز تحقیقاتی مهم تشکیل می دهند.

Otago منحصر به فرد است و هم دانش آموزان و هم کارکنان را تشویق به مشارکت در داوطلب شدن می کند. ۹۱ درصد کارکنان این موسسه در خدمات اجتماعی مانند برنامه های رفاهی حیوانات و گروه های حمایت از حقوق بشر شرکت دارند. مرکز داوطلب دانشگاه برای دانشجویان بیش از ۱۶۰ سازمان مختلف کار می کند و حدود ۱۷۰۰ دستیار دانشجو دارد. Otago تنها دانشگاه نیوزیلند است که به برتری علمی و تجربه دانشجویی برتر می پردازد.

دانش آموزان توسط کادرتخصصی آموزشی تدریس داده می شوند و در سطح بین المللی برای تحقیقات خود به رسمیت شناخته می شوند، آموزش داده می شوند. معایب خاصی در این رابطه پیدا نشد. شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید، مشاورین ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اسکرول به بالا