071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های هنر آذربایجان

دانشگاه های هنر آذربایجان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

گروه موسیقی و هنرهای زیبا دانشگاه های هنر آذربایجان در فعالیت خود به عنوان یکی از اصلی ترین ساختارهای آموزش و پرورش دانشگاهی فعالیت می کند. گروه موسیقی و هنرهای زیبا برای همه دانش آموزان فرصت را فراهم می کند تا بدون توجه به رشته های تحصیلی خود در زمینه های مختلف هنر و موسیقی شرکت کنند.

تحصیل در دانشگاه های هنر آذربایجان

دانشگاه هنر آذربایجان برای دانش آموزان در مورد میراث و تاریخ موسیقی آذربایجان و موسیقی جهان از طریق برنامه های آن برنامه فراهم می کند. این نمایشگاه های هنرمندان گرافیک حرفه ای و با استعداد، تورهای گروه های تئاتر و کنسرت خارجی و جلسات با هنرمندان محترم را هماهنگ می کند. این فعالیت های مداوم دانشگاه خزر را به یکی از ثروتمندترین مراکز فرهنگی باکو تبدیل کرده است. گروه آهنگ و رقص خزر در اروپا، ترکیه، قطر و گرجستان اجرا شده است و چندین مسابقه را به دست آورده است.

آموزش هنر در دانشگاه آذربایجان

گروه دانشگاه خزر باکو قفقاز، روسی، اسپانیایی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، فارسی، ترکی، کولی و سایر آهنگ ها و رقص های ملی را اجرا می کند. طبق سیاست های دانشگاه، گروه های مختلف دانشجویان برای دریافت آموزش حرفه ای با کیفیت بالا در موسیقی، رقص، کر شرکت می کنند. در همان زمان، بخش دانشگاهی نیز به طور مداوم دوره های تخصصی مانند تاریخ هنر، هنر و فرهنگ جهانی و فرهنگ آسیایی و اروپایی را ارائه می دهد.

آموزش هنر در دانشگاه آذربایجان

علاوه بر این، این بخش نقش بنیادین در توسعه دانشگاه خزر در زمینه فرهنگی دارد. به همین علت، گروهی در مراکز دانشگاه، از جمله سالن کنسرت مشهور “جهانی” در محوطه دانشگاه مرکزی (باکو)، سالن های کنسرت را ساخته اند. این بخش در هر دو زمینه آموزش و تحقیق و همچنین حفظ روابط با سازمان های دیگر برای غنی سازی زندگی فرهنگی دانشگاه، تولید کنسرت و نمایش و… نقش مهمی در مراسم فارغ التحصیلی و دیگر رویدادها دارد.

دوره های تحصیل هنر در آذربایجان

هدف اصلی سازماندهی آموزش در عرصه های مرتبط با هنرهای ملی آذربایجان جهت ایجاد فرصت های عملکردی، به طوری که دانش آموزان بتوانند مهارت های هنری و فکری، دانش موسیقی و درک هنر مانند موسیقی و فرش را توسعه دهند. در عین حال، مراکز دانشگاهی برای رویدادها، تمرین ها و کنسرت گروه های دیگر در کنار دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرند و در توسعه و تبلیغ فرهنگ های آذربایجانی به جهان کمک می کنند. موضوعات ارائه شده توسط این گروه با هدف ارتقاء ارزش های زیبا شناختی آذربایجان صورت می گیرد، هر دانش آموز می تواند یک رشته را با ترجیحات خود انتخاب کند تا فرهنگ ملی بیشتری را فرا بگیرد.

دوره موسیقی در دانشگاه آذربایجان

در طول دوره تحصیلات خود در دانشگاه خزر، دانشجویان می توانند در موسیقی، رقص، تئاتر و دیگر گروه های هنری شرکت کنند و در عین حال می توانند با کسب زمان کلاس از متخصصان مشهور mugham، موسیقی عامیانه، موسیقی کلاسیک آذربایجان، اعتبارات تحصیلی کسب کنند. گروه موسیقی و هنرهای زیبا نیز مسئولیت اجرای چندین مرکز، از جمله موزه فرش، موزه جواهرات و موزه ملی لباس را دارد. شما باید قبل از تحصیل از قانون شهروندی آذربایجان اطلاعاتی را داشته باشید تا هنگام مهاجرت به این کشور جهت تحصیل با مشکل مواجه نشوید، در این زمینه مشاورین ما در موسسه میرداماد به شما کمک خواهند کرد.

اسکرول به بالا