071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های پزشکی مجارستان

دانشگاه هاي پزشكي مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیلات پزشکی در دانشگاه هاي پزشکی مجارستان مطابق با استانداردهای اروپاست و با کیفیت ترین دوره ها بحساب می آیند. راه های پذیرش نسبتا آسان و شهریه ها منطقی، مجارستان را به گزینه ای مطلوب برای بسیاری از دانشجویان تبدیل کرده است.

دانشگاه های پزشکی مجارستان

مجارستان دانشجویان بین المللی را در چهار دانشگاهی که دوره های پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی ارائه  می دهند، می پذیرد: دانشگاه های Semmelweis، Debrecen، Szeged، Pecs.

تحصیل پزشکی در مجارستان

مدرک پزشکی از دانشگاه مجاری توسط اتحادیه اروپا و ایالت متحده امریکا شناخته شده است که این مسئله دانشجویان بین الملل را به تحصیل در رشته پزشکی در کشور مجارستان ترغیب می کند.

دوره های زبان پزشکی در مجارستان

اخذ پذیرش در دانشگاه پزشکی در بسیاری از کشورها به هیچ عنوان رقابت برانگیز نیست. با دانشجویان بیشتری که برای جاهای خالی محدودی که در دانشکده های پزشکی در سراسر دنیا وجود دارد، رویای پزشک شدن نیز بسیار چالش برانگیز شده است. اگر ممکن نباشد، نیز برای دانشجویان بسیار باهوش و سطح بالاست. اگر پزشک شدن آرزوی دیرینه شما بوده، ولی در کشور خودتان به آن نمی رسید، دوره های پزشکی که به زبان انگلیسی در مجارستان برگزار می شود را نگاه بیاندازید. دوره  های پزشک عمومی 6 سال بطول می انجامد و بطور معمول هزینه پایین تری نسبت به تحصیل در این رشته در کشورهای دیگر دارد.

دانشگاه هاي پزشكي مجارستان

مزیت تحصیل پزشکی در مجارستان

مجارستان با خونگرمی از دانشجویان بین المللی دعوت می کند. مجارستان مطابق با استانداردهای اروپاست و مطالعات پزشکی در مجارستان از کیفیت بالایی برخوردار است.اگرچه امروزه تحصیل در رشته پزشکی روسیه و همچنین تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالزی از استقبال خوبی برخوردار است.

اگر تصمیم دارید که در مجارستان پزشکی بخوانید، دیپلمی بگیرید که در سراسر اتحادیه اروپا معتبر باشد. ملزومات برای ورود به این رشته و هزینه های مناسب، مجارستان را به نخستین مقصد برای بیشتر دانشجویان تبدیل کرده است.

هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان

هزینه زندگی در مجارستان کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. حقوق ماهیانه منطقی 750 یورو (حدود 950 دلار امریکا) است. گرچه، اگر قصد تحصیل در بوداپست را دارید، به یاد داشته باشید که گرانتر از سایر بخش های این کشور است. همچنین شما اجاز کار در لهستان را نیز در طول مدت تحصیل دارید.

ملزومات برای ورود به دانشکده پزشکی

دانشجویان باید در آزمون ورودی پذیرفته شوند که شامل دو ساعت و نیم آزمون کتبی با سوالات چهارجوابی در زمینه زیست شناسی، شیمی، انگلیسی و زبان تخصصی پزشکی است. برای بخش شفاهی آزمون نیز، اساتید دانشگاه مصاحبه هایی را با دانشجویان در باب مسائل پزشکی انجام می دهند.

تاریخ های ارسال درخواست

دانشجویان می بایست مدارک خود را تا  30 ژوئن ارسال کنند، به یاد داشته باشید که زودتر فرستادن مدارک همیشه ایده خوبی است.

شهریه رشته پزشکی در مجارستان

شهریه بطور کلی، یک برنامه شش سال پزشکی به زبان انگلیسی حدودا 18000 دلار امریکا در می آید. گرچه، این مبلغ بسته به دانشگاه متغیر است.

دانشکده های پزشکی در مجارستان

  • دانشگاه Semmelweis
  • دانشگاه Debrecen
  • دانشگاه Szeged
  • دانشگاه Pecs

سه دانشگاه مجاری در بین 500 دانشگاه برتر در علوم طبیعی و پزشکی است. دانشگاه Semmelweis در بوداپست مانند دانشگاه Szeged و Debrecen در بین 500 دانشگاه برتر در رنکینگ 2017 جای گرفته اند. دانشگاه Semmelweis در لیست مقام بالایی را دارد، و در رتبه 262 است.

این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه پزشکی در مجارستان است که در سال 1769 تاسیس شد. این دانشگاه همچنین مرکز بزرگ سلامت و بهداشت نیز در مجارستان می باشد.و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان را فراهم میکند.

طبق نظر کارشناسان موسسه میرداماد دانشجویان بین المللی یک سوم دانشجویان این دانشگاه را تشکیل داده اند و 82 درصد آن ها در دوره های کارشناسی ارشد به بالا شرکت کرده اند.

همچنین بیوشیمی دان معروف آلبرت زنت گیرگی که موفق به کشف ویتامین ث شد و جایزه نوبل را نصیب خود کرد، از این دانشگاه بود.

تا اینجا متوجه شدیم مقصد خوبی را می توان برای تحصیل در مجارستان انتخاب کرده ایم. اما داشتن اطلاعات تجربی که از کارشناسان با تجربه ما در موسسه حقوقی میرداماد کسب می کنید می تواند کمک شایانی به شما در این امر کند.

اسکرول به بالا