071-91009294  | 021-88724227  |

دوره های زبان در نیوزلند

دوره های زبان در نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما نیازهای زبان انگلیسی دانشگاه در نیوزلند را برآورده نکنید، آکادمی زبان انگلیسی دانشگاه (ELA) چندین برنامه انگلیسی ارائه می دهد. ELA یک مرکز تست IELTS معتبر برای ارائه دوره های آمادگی و امتحانات آیلتس است. در ادامه مقاله ما شما را از دوره های زبان در نیوزلند آشنا کرده ایم.

شرایط و دوره های زبان در نیوزلند

گواهی پایه در زبان انگلیسی برای اهداف علمی (FCertEAP) برای دانشگاه های نیوزلند ضروری است. FCertEAP شما را برای مطالعات دانشگاهی آماده می کند، از جمله یادداشت برداری، گزارش علمی و نوشتن مقاله، آمادگی امتحان، مهارت های ارائه و تکنیک های ارتباطی. اگر شما با موفقیت برنامه را با درجه مورد نیاز کامل کنید، لازم نیست که IELTS یا هر آزمون دیگر را بگذرانید. برای واجد شرایط بودن، شما باید نمره قابل قبول را در آزمون ELA تسویه یا معیار تست آکادمی IELTS با نمرات گروه زیر دریافت کنید:

  • دانشجویان کارشناسی: نمره کلی 5.0، با کمتر از 5.0 در نوشتن و کمتر از 4.5 در خواندن، گوش دادن و صحبت کردن
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نمره کلی 5.5، حداقل 5.5 در نوشتن و کمتر از 5.0 در گروه های خواندن، گوش دادن و صحبت کردن
  • نمره آکادمی IELTS باید طی 12 ماه از تاریخ شروع برنامه، اخذ شده باشد.

آموزش زبان در نیوزلند

مسیر انگلیسی برای مطالعات کارشناسی (EPUS) یک مسیر 10 نفره ورود مستقیم به دانشگاه برای مطالعات کارشناسی است. اگر شما با موفقیت دوره EPUS با درجه مورد نیاز، بگذرانید دیگر لازم نیست که نمره IELTS یا هر آزمون مشابه را ارائه دهید. EPUS شما را برای مطالعات آکادمیک، از جمله یادداشت برداری، گزارش علمی و نوشتن مقاله، آمادگی امتحان، مهارت های ارائه و تکنیک های ارتباطی آماده می کند. مسیری که زبان انگلیسی برای تحصیلات تکمیلی (EPPS) را باید بگذرانید، یک دوره 10 هفته ای برای ورود به دانشگاه است.

آموزش زبان در نیوزلند

اگر قصد دارید یک برنامه کارشناسی ارشد کسب و کار را مطالعه کنید، ما EPPS 7 هفته ای شتاب دهنده سفارشی برای کارشناسی ارشد را ارائه می دهیم. اگر شما این دوره را با موفقیت به پایان رساندید، لازم نیست که IELTS یا سایر آزمون های مشابه را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنید. EPPS شما را برای تحصیلات دانشگاهی آماده می کند، از جمله یادداشت برداری، گزارش علمی و نوشتن مقاله، آمادگی امتحان، مهارت های ارائه و تکنیک های ارتباطی.

مهارت های زبان انگلیسی در نیوزلند

Global English Plus طراحی شده است که به شما کمک می کند مهارت های روزمره زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید و همچنین مناسب برای آماده سازی شما برای یک برنامه دانشگاهی انگلیسی است. شما با مطاله این دوره به ساختار زبان، مهارت گوش دادن و خواندن، واژگان و روانی و دقت در نوشتن و صحبت کردن دست خواهید یافت. شش سطح ارائه شده است و شما می توانید مطالعه خود را با انتخاب یک گزینه انتخابی شخصی شروع کنید. شما عزیزان می توانید جواب سوالات خود را در خصوص تحصیل در نیوزلند بدون مدرک زبان از بخش مشاورین تلفنی ما به صورت رایگان بخواهید.

اسکرول به بالا