071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط جدید دانشگاه آکسفورد در پی شیوع کرونا

شرایط جدید دانشگاه آکسفورد در پی شیوع کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شیوع و همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا شرایط کشور های مختلف با مشکلات زیادی همراه شود. یکی از معضلاتی که کشور های مختلف با آن مواجه هستند در ارتباط با روند های مهاجرتی و تحصیل در دانشگاه های مختلف می باشد. هر دانشگاه نیز بر مبنای شرایط شیوع و همه گیری ویروس کرونا برای دانشجویان قوانینی را مطرح کرده اند. مهاجرت به انگلستان نیز در این دوره با مشکلاتی مواجه شده است. تحصیل در دانشگاه های انگلستان بر مبنای قوانین مهاجرتی جدید مبنی بر شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از این بیماری می باشد. به تازگی نیز اخباری مبنی بر شرایط جدید دانشگاه آکسفورد در پی شیوع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان منتشر شده است.

شرایط جدید دانشگاه آکسفورد در پی شیوع کرونا

دانشگاه آکسفورد شرایط جدیدی را منتشر کرده است که بر مبنای آن قوانین با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام شده است. شرایط جدید این دانشگاه خصوصا برای دوره قبل و بعد از کریسمس ۲۰۲۱ خواهد بود. دانشجویان قبل از کریسمس و بعد از کریسمس با دو هفته قرنطینه شخصی در دانشگاه و بعد از دو هفته در خانه همراه خواهند بود. این امر به دلیل مثبت شدن ۹۱ تست کویید نوزده در این دوره جدید می باشد. بزرگان دانشگاه در حال کار بر روی برنامه هایی هستند که می تواند دانشجویان را در سالن های زندگی قرنطینه کند. دانشجویان همچنین ممکن است مجبور باشند قبل از بازگشت به دانشگاه در خانه های خود هم قرنطینه شوند.

این در حالی است که آزمایش کووید نوزده برای تمام دانشجویان بدون علامت در دو دانشگاه انگلستان از اکنون آغاز شده است. دانشجویان دانشگاه آکسفورد هم پس از مثبت شدن تست ۹۱ نفر در قرنطینه قرار گرفته اند. بر اساس گزارش ها شرایط قرنطینه و سخت گیری ها قبل و بعد از کریسمس برای دانشجویان بیشتر خواهد شد. در واقع بزرگان دانشگاه های انگلستان زمستان امسال قصد دارند دانشجویان را مجبور به دو دوره قرنطینه شخصی کنند. 

بررسی شرایط برای حضور در دانشگاه آکسفورد

با توجه به شرایط ویروس کرونا و شیوع و همه گیری این بیماری، شرایط برای دانشجویان با سختگیری بسیار زیادی همراه خواهد بود. در واقع دانشگاه آکسفورد شرایط خاصی را به جهت بهبود شرایط منتشر کرده است. گفته می شود همه در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از شهر های دانشگاهی به مناطق دیگر هستند. در واقع دانشگاه ها مانند آکسفورد در حال تهیه برنامه هایی هستند که به دانشجویان دستور می دهد قبل از عزیمت به تعطیلات زمستانی در محل زندگی خود قرنطینه شوند.

به گزارش تایمز ، سپس به آن ها دستور داده می شود که دوره دوم قرنطینه خود را قبل از بازگشت به دانشگاه های خود انجام دهند. برخی آزمایشات نیز صورت می گیرد که بر مبنای آن حتی افرادی که علائمی را از خود نشان نمی دهند هم شناسایی می شوند. این آزمایشات می تواند به سرعت در زمینه حلوگیری از حضور افراد ناقل بیماری کووید نوزده در جامعه جلوگیری نمایند. از این رو برای تحصیل در انگلستان و در دانشگاه های مختلف انگلیس باید به این سختگیری ها توجه داشته باشید. 

اسکرول به بالا