071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین تحصیل در استرالیا در دوران کرونا

قوانین تحصیل در استرالیا در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در کشور های مختلف همراه با قوانین گوناگون است. هر کشوری شرایطی برای مهاجرت و تحصیل دارد. این روز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برای مهاجرت سخت تر از قبل شده است و دانشجویان به جهت مهاجرت تحصیلی خود می توانند اقداماتی را صورت دهند. برای مهاجرت به استرالیا نیز شرایط جدید وضع شده است. این کشور در واقع به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا برای مهاجرت اقداماتی را صورت داده که بر مبنای آن می توان به جهت مهاجرت اقدام نمود. به تازگی خبری در استرالیا مبنی بر قوانین تحصیل در استرالیا در دوران کرونا منتشر شده است.

قوانین تحصیل در استرالیا در دوران کرونا

تحصیل در استرالیا یا کار در استرالیا و هر گونه اقدام مهاجرتی به این کشور تحت تاثیر شیوه ویروس کرونا قرار گرفته است و بر مبنای آن لازم است تا افراد مختلف اقدامات لازم را صورت دهند. اما در این میان شرایط جدیدی برای تحصیل در این کشور و در دانشگاه های استرالیا ارائه شده است. بر مبنای این شرایط متقاضیان تحصیل در استرالیا باید اقداماتی را صورت دهند. در ۲۰ ژوئیه دولت استرالیا تعدادی از تغییرات در ویزای دانشجویی را برای حمایت از دانشجویان بین المللی اعلام کرد. دولت مجددا اعطای ویزای دانشجویی را در تمام کشور ها آغاز خواهد کرد. این بدان معناست که وقتی مرز ها دوباره باز می شوند ، دانشجویان از قبل ویزا دارند و می توانند مقدمات سفر را فراهم کنند.

شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای کار پس از تحصیل برای دانشجویانی که در یکی از دانشگاه های استرالیا مشغول هستند و در حال فارغ التحصیلی هستند راحت تر شده است. این دانشجویان ممکن است حتی تحت تاثیر بیماری کووید نوزده دارای مشکلاتی شده باشند و مورد محدودیت های سفر قرار گرفته باشند. دارندگان ویزای دانشجویی موجود و جدید که بخاطر COVID 19 تحصیلات آنلاین را در خارج از استرالیا انجام می دهند ، می توانند این را به عنوان الزامات تحصیل در استرالیا حساب کنند. فارغ التحصیلان واجد شرایط تحت تأثیر محدودیت های سفر همچنین می توانند برای خارج از استرالیا درخواست ویزای تحصیلات تکمیلی موقت را داشته باشند. 

شرایط درخواست برای تحصیل در استرالیا در دوران کرونا

دقت داشته باشید که شیوع بیماری کرونا تمامی اقدامات را به جهت  مهاجرت با محدودیت هایی مواجه کرده است. درصورتی که COVID-19 دسترسی به خدمات را مختل کرده باشد ، وقت بیشتری به متقاضیان داده می شود تا نتایج زبان انگلیسی را ارائه دهند. نکته مهم تر این است که وقت اضافی برای انجام بررسی های بیومتریک و بررسی های بهداشتی در نظر گرفته خواهد شد.

استرالیا یکی از کشور ها با کم ترین نرخ در بیماری است و از این رو شرایط برای تحصیل دانشجویان در استرالیا یا کار در استرالیا پس از تحصیل فراهم می باشد. در کل باید به این نکته اشاره داشت که این تغییرات به دانشجویان بین المللی اطمینان می دهد که از ترتیب ویزای خود اطمینان حاصل کنند تا بتوانند در صورت ایمن بودن برای تحصیل در استرالیا برنامه ریزی کنند. برای به روزرسانی در مورد اقدامات مهاجرت و مرزهای استرالیا در هنگام شیوع COVID-19 (ویروس کرونا) به وب سایت وزارت امور داخلی مراجعه کنید.

اسکرول به بالا