071-91009294  | 021-88724227  |

مزایای شگفت انگیز ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مجارستان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌باشد که شرایط بسیار مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران بین‌المللی قرار داده است. یکی از عمده دلایل علاقه‌مندی سرمایه گذاران به ثبت شرکت در مجارستان این است که اخذ مالیات از موسسان شرکت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر می‌باشد.‌ مورد دیگر اقتصاد قوی کشور مجارستان است که به نوعی خیال سرمایه گذاران را از سودآوری و افزایش سرمایه اولیه خود آسوده می‌کند.‌ تسلط شهروندان مجارستانی به زبان مجاری، آلمانی، روسی و انگلیسی از جمله پوئن‌های مثبت برای سرمایه گذاری و موسسان شرکت در این کشور به شمار می‌رود.

چرا ثبت شرکت در مجارستان؟

کشور مجارستان به دلیل اینکه در قلب قاره اروپا واقع شده است، موقعیت بسیار مناسبی را برای واردات و صادرات فراهم می‌کند. اجازه اقامت شینگن، پرداخت حداقل مالیات، انجام مراحل ثبت شرکت در سریع‌ترین حالت ممکن و همراه کردن اعضای خانواده با خود، از جمله مزیت‌های ثبت شرکت در کشور مجارستان و مهاجرت به مجارستان به شمار می‌رود.

مدت زمان ثبت شرکت در کشور مجارستان

عموما ثبت شرکت در این کشور به دو صورت الکترونیکی و یا استاندارد انجام می‌شود.

  1. در اولین روش تمام مراحل ثبت شرکت از طریق ارسال مدارک مورد نیاز به دادگاه ثبت مجارستان انجام شده و عموماً پس از بررسی نهایی، نتیجه در یک روز کاری به متقاضی اعلام خواهد شد.
  2.  در روش استاندارد پس از ارائه مدارک به دادگاه ثبت مجارستان و با گذر حدود دو هفته کاری، در خصوص ثبت شرکت تصمیم گرفته خواهد شد.

ثبت شرکت در مجارستان

نکات کلیدی در خصوص ثبت شرکت در مجارستان

از میان انواع مختلف تاسیس شرکت در کشور مجارستان، متقاضیانی که برای اولین بار اقدام به ثبت شرکت می‌کنند تنها می‌توانند شرکتی از نوع مسئولیت محدود KFT را به ثبت برسانند. برای ثبت شرکت احتیاجی نیست تا سهامداران متعددی به کار گرفته شود. شما به صورت انفرادی و یا با همکاری سهامداران متعدد، می‌توانید در خصوص ثبت شرکت اقدامات لازم را انجام دهید.

کشور مجارستان در برخورد با جرم و جنایات و جعل اسناد و مدارک برخورد سختگیرانه و قاطعی با خاطیان دارد. بنابراین توصیه می‌شود تا از ارائه اسناد و مدارک جعلی جداً خودداری کنید تا از تبعات و مجازات‌های این مسئله در امان بمانید و یا از طریق مهاجرت سرمایه گذاری مجارستان اقدام فرمایید.

آشنایی با مراحل ثبت شرکت

  1. در وهله اول انتخاب نام شرکت مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. جالب است بدانید که کشور مجارستان در مورد این مسئله دقت و توجه خاصی دارد بنابراین برای رعایت جوانب احتیاط، پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل دو تا سه نام را به عنوان جایگزین در کنار نام اصلی قرار دهید.
  2. مورد بعد ارائه دقیق ساختار کلی شرکت، محدوده اختیارات، مقام و جایگاه هر یک از شرکاء می‌باشد.
  3. در سومین مرحله از ثبت شرکت انتظار می‌رود تا میزان سرمایه و سهم هر کدام از مشارکت‌کنندگان به طور دقیق تعیین شود.
  4. ارائه نمونه امضا از شرکاء و سهامداران از ملزومات ثبت شرکت می‌باشد.
  5. ایده فعالیت تجاری شرکت باید به طور واضح و روشن برای دولت مجارستان توضیح داده شود.
  6. آدرس شرکت به طور دقیق ارائه شود.
  7. اساسنامه، شرایط و قواعد خاص شرکت تعیین و تنظیم شود. در اساسنامه ی‌شرکت، مواردی مثل مدت زمان فعالیت، موضوع فعالیت، هزینه‌های نگهداری شرکت و… ذکر خواهد شد.
  8. پلن‌ها و طرح‌های تجاری شرکت به طور مشخص ارائه شود‌
  9. پس از بررسی موارد بالا و تایید صحت و سقم آن‌ها، شرکت در دادگاه وزارت دادگستری مجارستان ثبت خواهد شد و گواهی تحت عنوان گواهی ثبت از این وزارت خانه دریافت خواهد کرد.
  10. پس از ثبت شرکت در وزارت دادگستری، نوبت به ثبت اسم شرکت در اداره مالیات کشور مجارستان می‌رسد. اداره خدمات اجتماعی و بیمه دو حوزه دیگری هستند که باید برای ثبت شرکت به آنها مراجعه کنید.

نهایتا افتتاح یک حساب بانکی شرکتی و واریز سرمایه اولیه مدنظر برای تاسیس شرکت، آخرین کاری است که باید انجام دهید. همچنین می توانید از این طریق به مجارستان نیز مهاجرت کنید و بهترین شهرهای اوکراین برای مهاجرت را بشناسید.

هزینه ثبت و سرمایه گذاری سه نوع شرکت 

نوع شرکت هزینه ثبت نام شرکت حداقل‌ سرمایه گذاری اولیه
شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام ZRT ۱۰۰.۰۰۰ فورینت (HUF) 5000.000 فورینت (HUF)
شرکت سهامی عام محدود شده توسط سهام ZRT 600.000 فورینت (HUF) 20.000.00۰ فورینت (HUF)
شرکت با مسئولیت محدود KFT ۱۰۰.۰۰۰ فورینت (HUF) 3.000.000 فورینت (HUF)

ثبت شرکت در مجارستان

پاسخ به چند پرسش پر تکرار

در پایان این مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات متداول شما عزیزان در خصوص ثبت شرکت در این کشور پاسخ دهیم.

ایا درصورت ثبت شرکت، مجوز همراه کردن همسر و فرزندانم را خواهم داشت؟

پاسخ به این سوال مثبت است و شما به عنوان یک شخص ثبت‌کننده شرکت در این کشور امکان همراه کردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال‌تان را خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای اعضای خانواده شما ویزای همراه صادر خواهد شد. شما می‌توانید فرزندان‌تان را برای تحصیل در مدارس این کشور ثبت‌نام کنید و خود نیز در دانشگاه‌های آن برای تحصیل اقدام کنید.

آیا از طریق ثبت شرکت می‌توان اقامت کشور مجارستان را به دست آورد؟

شما با ثبت شرکت، اقامت موقت کشور مجارستان را به دست خواهید آورد و پس از گذر ۵ سال می‌توانید برای کسب اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که فعال بودن شرکت، پرداخت به موقع مالیات، اثبات سودآور بودن بیزینس، از جمله مواردی است که در دریافت اقامت دائم شما نقش اساسی خواهد داشت.

پس از ثبت شرکت در کشور مجارستان دریافت اقامت چقدر طول می‌کشد؟

پس از بررسی مدارک شما و درج نهایی شرکت، حدود شش ماه برای صدور ویزای اقامتی شما زمان لازم است. چنانچه در مدارک ارائه شده و یا فرآیند ثبت شرکت به مشکل برخورد کنید، پروسه صدور ویزای اقامتی شما طولانی‌تر خواهد شد.

در چه صورتی اقامت موقت ما پس از تاسیس شرکت تمدید خواهد شد؟

چنانچه در طی مدت زمان یک‌ ساله پس از تاسیس شرکت، فعالیت و اقدامات مناسبی را به این کشور ارائه دهید؛ پس از بررسی مدارک و مراجعه به وزارت دادگستری یا اقامت کشور مجارستان، با تمدید ویزای اقامتی شما مخالفتی وجود نخواهد داشت.

میانگین مالیات درآمد شرکت‌ها در کشور مجارستان چقدر است؟

مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مالیات بسیار مناسب‌تری را از سرمایه گذاران دریافت می‌کند که همین مسئله از جمله دلایل علاقه‌مندی افراد به ثبت شرکت در این کشور شده است. این کشور: حدود ۹ درصد مالیات بر درآمد شرکت‌ها، ۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۵ درصد مالیات بر درآمد و سرمایه‌های شخصی اعمال می‌کند.

جمع بندی

اگر قصد سرمایه گذاری در یک کشور ایمن و سودآور را دارید، در انتخاب کشور مجارستان لحظه‌ای ‌تعلل نکنید. این کشور با پذیرش سرمایه گذاران بین‌المللی و ارائه مجوز ثبت شرکت به آن‌ها و از طرف دیگر دریافت مالیات بسیار اندک به عنوان یک کشور پر مخاطب در خصوص این روش مهاجرتی شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاری در یک کشور خارجی، بیش از بقیه روش‌ها به راهنمایی یک وکیل و کارشناس مجرب مهاجرتی نیاز دارید. کسب اطلاعات و سپری کردن مراحل ثبت شرکت زیر نظر یک موسسه مهاجرتی معتبر و قانونی شما را از خطرات احتمالی باز می‌دارد و باعث می‌شود تا مراحل مهاجرت را به آسانی هرچه تمام‌تر سپری کنید. شرایط مهاجرت به اوکراین از طریق خرید ملک نیز از موارد مهم است.

موسسه مهاجرتی میرداماد در کنار شما عزیزان است تا با در اختیار دادن تجربه چندین و چند ساله خود در زمینه مهاجرت، این مسیر پر فراز و نشیب را برای شما هموار کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این تیم تخصصی تماس حاصل کرده و یا به شعب حضوری این موسسه در سراسر کشور مراجعه کنید.

اسکرول به بالا