071-91009294  | 021-88724227  |

صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در برزیل

صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در برزیل

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در کشور پهناور برزیل شانس تجربه تحصیل در کشوری با جمعیت بالا و نزدیکی با کشور آمریکا را در اختیار شما می گذارد. رشته دندانپزشکی در برزیل توسط حداقل 10 موسسه ارائه می شود و هر دو زبان پرتغالی و انگلیسی نیز تدریس صورت می گیرد. این مقاله به کوشش موسسه میرداماد در ارتباط با صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در برزیلنوشته شده و موارد لازم را بررسی می کند:

  • بهترین دانشگاه های دندانپزشکی کشور برزیل
  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در برزیل
  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل
  • شرایط بازار کار دندانپزشکان در برزیل

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد تماس برقرار کنید.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی کشور برزیل

دانشگاه های زیادی در برزیل رشته دندانپزشکی را ارائه می دهند که در این بخش به معرفی بهترین دانشگاه ها پرداخته ایم:

  • دانشگاه سائوپائولو
  • دانشگاه فدرال سائوپائولو
  • دانشگاه فدرال میناس گرایس
  • دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول
  • دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا
  • دانشگاه ایالتی کمپیناس
  • دانشگاه فدرال Pelotas
  • دانشگاه فدرال ریو دوژانیرو
  • UNESP دانشگاه ایالتی پالیستا
  • دانشگاه برزیلی
  • دانشگاه كلیسایی كلیسایی ریو گراند دو سول
  • دانشگاه فدرال پارانا
  • دانشگاه فدرال سرگیپه
  • دانشگاه فدرال سیرا

شرایط تحصیل دندانپزشکی در برزیل

اولین قدم برای تحصیل دندانپزشکی در برزیل، شرکت در آزمون چند رشته ای (دروس زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ریاضیات، ادبیات) یکی از پنچ زبان اصلی ارائه شده توسط موسسات پرتغالی، است که احتمال دارد با امتحان SAT در ایالات متحده مقایسه می شود. این امتحانات از یک مؤسسه به مؤسسه دیگر متفاوت است و با این حال، odontology یکی از سخت ترین دوره ها برای ورود به دانشگاه می باشد. بیشتر دانشجویان به دلیل سطح دشواری و قیمت های شهریه از کلاس های بالاتر می آیند. دانشجویان باید دوره پنج ساله لیسانس جراحی دندانپزشکی (B.D.S.) را تکمیل کنند. دوره های ظرفیت سازی مهارت پس از فارغ التحصیلی در مناطق مختلف مورد نیاز دندانپزشکی می باشد که بین 2 تا 3 سال طول می کشد (D.D.S). دانشگاه های مراقبت های دندانپزشکی توسط بخش خصوصی و دولتی ارائه می شوند. نتیجه دوره باید توسط هیئت ملی دندانپزشکی کشور برزیل ثبت و مجوز داده شود تا دانشجویان گواهی دندانپزشکی را بدست آورند. با این وجود در صورت نیاز به دندانپزشک، کلینیک های خصوصی رایج ترین جایی است که فرد به آنجا می رود. امروزه، بازارهای خصوصی تحت سلطه شرکت های بزرگی است که اکثراً دندانپزشکان فارغ التحصیل را استخدام می کنند. با این وجود هزاران درمانگاه کوچک در سراسر کشور گسترش یافته است. عمل دندانپزشکی در برزیل تحت نظارت CFO Conselho Federal de Odontologia، یک نهاد فدرال است که 27 نهاد دولتی را هماهنگ می کند. این موسسه دارای 340000 دندانپزشک ثبت شده و 191 دانشگاه و یا کالج دندلنپزشکی در برزیل است. برزیل در زمینه هایی مانند تحقیقات بین المللی دندانپزشکی، ایمپلنت شناسی، پریودنتیکس، اندودنتیکس، پروتز، دندانپزشکی زیبایی، دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی و ارتوپدی فک عملکردی و جراحی دهان و فک و صورت به عنوان یک کشور پیشرو در سطح بین المللی تبدیل شده است. گروه دندانپزشکی برزیل، در سراسر کشور، بسیاری از تکنیک های نوآورانه را توسعه می دهد و تحقیقات دندانپزشکی مربوط به جنبه های مختلف را انجام می دهد. دندانپزشکان در لیست واجد شرایط کار در آرژانتین های شیلی، پاراگوئه، اروگوئه و پرو هستند.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل

برزیل دارای تحصیلات عمومی رایگان تا مقطع تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان داخلی و بین المللی است البته به زبان برزیلی، بنابراین اکثر دانشگاه های دولتی فقط هزینه ثبت نام را برای دانشجویان هزینه می کنند.هزینه تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی نیز حدود 3500 دلار استمؤسسات آموزش عالی خصوصی هزینه های خود را پرداخت می کنند و این بستگی به برنامه مدرکی که شما انتخاب می کنید و خود دانشگاه خواهد بود.شهریه خصوصی برای رشته دندانپزشکی می تواند بین5600 و 8200 دلار هزینه داشته باشد.برزیل یک کشور نسبتاً مقرون به صرفه برای زندگی است مگر اینکه شما قصد داشتن زندگی لوکس را داشته باشید، آسان است که غذا بخورید و بدون دغدغه مالی در فعالیت های اوقات فراغت شرکت کنید.به عنوان یک راهنمای کلی، یک بلیط حمل و نقل عمومی ماهانه برای شما (3050 دلار) هزینه خواهد داشت. برای وسایل اساسی مانند برق، آب گرمایش و جمع آوری زباله باید در هر ماه حدود (45 تا 80 دلار) بودجه اختصاص دهید.یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت حدود (3 تا 6 دلار) خواهد بود، در حالی که یک شام برای دو نفر در یک رستوران متوسط بین (15 تا 30 دلار) دارد. خوابگاه های دانشجویی نیز در حدود ماهانه 200 دلار هزینه بر می دارد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل
هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل

شرایط بازار کار دندانپزشکان در برزیل

دندانپزشکی در برزیل یک رشته پزشکی است که به سلامتی و درمان دندان ها و دهان مربوط می شود. دندانپزشکان در برزیل می توانند پزشک عمومی یا متخصص باشند. تخصص ها شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، اندودنتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، رادیولوژی دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی و ارتوپدی دندانپزشکی، دندانپزشکی کودکان، پریودنتیکس و پروتز دندان است.دندانپزشکان بعد از اتمام برنامه لیسانس، چهار سال از تحصیل در دندانپزشکی می گذرند. دندانپزشکان که به دنبال اعتباربخشی بیشتر در مناطق تخصصی هستند، اغلب سال های تحصیل اضافی هستند. پس از اتمام برنامه، مدرک DDS یا DMD دریافت می کنند و به آنها امکان تمرین می دهند.دندانپزشکان از مشکلات دهان، دندان ها یا لثه جلوگیری می کنند، تشخیص و درمان می کنند. آنها می توانند بیماری های (مانند بیماری لثه)، صدمات و یا ناهنجاری های رخ داده را درمان کنند. دندانپزشکان برای شناسایی مشکلات اساسی در دهان فرد و کمک به تصحیح آن مسائل، اشعه ایکس را معاینه می کنند. آنها حفره ها را پر می کنند و در صورت لزوم سیلانت ها را قرار می دهند. دندانپزشکان همچنین می توانند دندان های شکسته را ترمیم کرده و یا با تقویت آنها جهت گیری دندان های کج را اصلاح کنند.
دندانپزشکان غالباً با استفاده از روشهای زیبایی آرایشی مانند سفید کردن ، به بیماران در بهبود لبخند کمک می کنند. آنها می توانند قالب هایی از دهان فرد ایجاد کنند تا دندان هایی برای دندان های از دست رفته ایجاد کند. آنها به بیماران توصیه می کنند که با مسواک زدن، نخ دندان و سایر جنبه های مراقبت از دندان ، سلامت دندان خود را چگونه حفظ کنند.

شرایط بازار کار دندانپزشکان در برزیل
شرایط بازار کار دندانپزشکان در برزیل

بیشتر دندانپزشکان فارغ التحصیل برزیل وضعیت خود اشتغالی دارند، شیوه های خاص خود را می سازند و تمام وقت کار می کنند. این معمولاً به یک سرمایه گذاری نوپا احتیاج دارد. آنها باید دستیاران دندانپزشکی را استخدام و آموزش دهند. داشتن پرسنل یعنی دندانپزشکان بیمه پزشکی و مزایای دیگری را برای کارمندان خود فراهم می کنند.فردی که به عنوان دندانپزشک در برزیل کار می کند، معمولاً در حدود 3800 دلار در ماه درآمد دارد. حقوق از 1800 دلار (پایین ترین) تا 7000 دلار(بالاترین) است.این میانگین حقوق ماهیانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق دندانپزشکان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت تغییر می کند.سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هرچه سالها تجربه کنید دستمزد شما بیشتر می شود. یک دندانپزشک با تجربه کمتر از دو سال تقریباً 2000 دلار در ماه ایجاد می کند.در حالی که انتظار می رود شخصی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال، 2700 دلار در ماه کسب کند، 34٪ بیشتر از کسی که تجربه کمتر از دو سال داشته باشد.با پیشرفت رو به جلو، سطح تجربه ای بین پنج تا ده سال با درآمد 4500 دلاردر ماه، %48 بیشتر از کسی که دو تا پنج سال سابقه دارد.

با مطالعه مقاله بالا نسبت به دانشگاه های معروف برزیل آشنایی پیدا کرده و شرایط کار و تحصیل در برزیل و همچنین هزینه تحصیل دندانپزشکی و میزان درآمد دندانپزشکان در برزیل بازگو شد. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز تماس برقرار کنید

سوالات متداول در مورد صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در برزیل

1- هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل چقدر است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در برزیل مبلغ 4500 دلار برای سال 2021 می باشد که احتمال افزایش این مقدار نیز وجود دارد.

2- آیا دانشگاه های دندانپزشکی برزیل مورد تایید وزارت بهداشت است؟

در برزیل دانشگاه های زیادی هستند که مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد.

3- هزینه زندگی دانشجویی در برزیل چقدر است؟

هزینه زندگی دانشجویی در برزیل بسته به شیوه زندگی افراد دارد اما اگر در خوابگاه زندگی کنید ماهانه حدود 300 تا 500 دلار هزینه خواهد داشت.

4- آیا تحصیل دندانپزشکی در برزیل امتحان ورودی دارد؟

بله. این رشته دارای آزمون ورودی در کشور برزیل است و رقابت بر اساس آزمون می باشد.

5- زبان تحصیل دندانپزشکی در برزیل چیست؟

زبان تحصیل دندانپزشکی به پرتغالی و انگلیسی است و شما نیاز به اثبات مهارت زبانی خود از طریق آزمون های مهارت زبان دارید.

6- دوره دندانپزشکی در برزیل چقدر طول می کشد؟

دکترای دندانپزشکی در برزیل حدود چهار سال به طور تمام وقت و پنج سال به صورت پاره وقت است.

7- آیا تحصیل رشته دندانپزشکی در برزیل مناسب دانشجویان بین المللی است؟

بله، این رشته به زبان انگلیسی نیز تدریس می شود و بازار کار خوبی دارد.

8- آیا تحصیل دندانپزشکی در برزیل ارزان است؟

نسبت به کشورهای اروپایی، کشورهای ارزانتری نیز برای تحصیل دندانپزشکی وجود دارد و با کیفیت بهتر می توانید در کشورهای دیگری تحصیل کنید.

9- آیا می توان پس از تحصیل دندانپزشکی در پرزیل کار کرد؟

بله، شما می توانید در این کشور پس از تحصیل بمانید و مشغول به کار شوید اما لازمه آن تسلط بر زبان پرتغالی است.

10- آیا تحصیل دندانپزشکی به زبان پرتغالی در برزیل رایگان است؟

بله تحصیل در برزیل به زبان پرتغالی رایگان است.

11- آیا تحصیل رشته دندانپزشکی در برزیل انتخاب مناسبی است؟

با توجه به نزدیکی این کشور به آمریکا و هزینه های مقرون به صرفه زندگی می توان گزینه خوبی باشد.

اسکرول به بالا