071-91009294  | 021-88724227  |

هزینه ثبت شرکت در اسلوونی

هزینه ثبت شرکت در اسلوونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما عضو شهروندی اتحادیه اروپا نیستید، باید روند مهاجرت تجاری که شامل اخذ اجازه اقامت در اسلوونی می باشد را بگذرانید. هنگامی که درخواست خود را به سفارت جمهوری اسلوونی در کشور خود ارائه می دهید، شما باید مالیات اداری را پرداخت و عدم سوء سابقه را جهت صدور گواهینامه به پلیس ارائه دهید. در ادامه مقاله به هزینه ثبت شرکت در اسلوونی پرداخته ایم.

شرایط و هزینه ثبت شرکت در اسلوونی

هر فردی می تواند یک شرکت را بی چون و چرا در اسلوونی ثبت کند. قبل از شروع پروسه ثبت شرکت، شما باید شماره مالیاتی اسلوونی را دریافت کنید. اقدامات اصلی که سرمایه گذار باید قبل از باز کردن یک شرکت در اسلوونی انجام دهد، پیش نویس مقررات انجمن، یافتن دفتر ثبت شرکت، استخدام یک حسابدار و باز کردن حساب بانکی است. انواع مختلف شرکت ها:

  • شرکت سهامی
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شراکت
  • شرکت دولتی اروپا
  • معامله گر انحصاری

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسلوونی

در صورت باز کردن یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود (LTD)، حداقل 7.500 یورو سرمایه گذاری لازم است، این هزینه اولیه شما برای باز کردن یک شرکت در اسلوونی است. اگر تصمیم به ثبت نام یک شعبه یا یک شرکت فرعی دارید، نیازی به سرمایه گذاری پایه نیست. هزینه باز کردن شرکت در اسلوونی در دفتر اسناد رسمی اتفاق می افتد، زیرا ثبت نام یک شرکت شاخه ای از طریق One Stop Shop انجام نمی شود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسلوونی

سیستم مالیاتی در اسلوونی

پس از ثبت شرکت در اسلوونی شما نیاز به خدمات حسابداری دارید، که اطلاعات کامل سیستم مالیاتی در اسلوونی را تعیین می کند و ماهانه دفاتر مالی شرکت شما را مدیریت می کند. این نکته بسیار مهم است که هر کارآفرین با سیستم قانونی کشوری که کارهای تجاری در آن انجام می شود، آشنا باشد. همچنین، شما باید هزینه های مدیریت حساب بانکی را در نظر بگیرید، که در صورت بسته بندی اولیه هزینه ای حدود 30 یورو در بر دارد.  اما به طور طبیعی، هزینه نهایی بستگی به بانک انتخابی شما دارد.

مجوز کار و اقامت در اسلوونی

هنگامی که اقامت و مجوز کار در اسلوونی را دریافت کردید، کارفرمای شما باید شما را در صندوق بازنشستگی، بیمه و پرداخت هزینه های اجتماعی ثبت نام کند. اگر شما خودتان مدیر هستید، کل هزینه ناخالص در مورد حداقل دستمزد برای یک کارمند 1.100 یورو است. فراموش نکنید که مبلغ قانونی حداقل برای هر فرد برای نیازهای ابتدایی در اسلوونی 288،81 یورو است که می تواند اطلاعات حیاتی برای افرادی باشد که به خانواده خود در اسلوونی ملحق می شوند. اخذ ویزای و برنامه های مهاجرتی اسلوونی را موسسه حقوقی میرداماد به کمک کارشناسان و وکلای با تجربه در اختیار شما قرار می دهد.

اسکرول به بالا