071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای کاری لوکزامبورگ

ویزای کاری لوکزامبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

لوکزامبورگ یکی از کم جمعیت ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان است که در قلب اروپا ودر همسایگی آلمان و فرانسه و بلژیک قرار دارد. این کشور به دلیل جمعیت کم، مقصد بسیاری از مشتاقان زندگی و کار در کشورهای اروپایی می باشد. اگر می خواهید از شرایط اخذ ویزای کاری این کشور، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، وضعیت کارو آمار بیکاری، میزان حقوق و دستمزد شغل هایی مانند دندانپزشکی ،پزشکی، مهندسی و کارگری آگاه شوید؛ کافی است این مقاله کامل و جامع را بخوانید. این مقاله که به کمک مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد تهیه شده است، به همه سوالات و ابهامات شما در مورد این کشور پاسخ می دهد. با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ

انواع مجوزهای کاری و مراحل درخواست:

اتباع اتحادیه اروپا برای یافتن شغل در لوکزامبورگ به مجوز کار نیاز ندارند . اتباع غیر اتحادیه اروپا برای داشتن حق قانونی برای کار در کشور باید مجوز کار داشته باشند که معمولا توسط کارفرمای مناسب آنها درخواست می شود. لوکزامبورگ به طور کلی، شما را ملزم به داشتن مجوز کار یا مدرکی میک ند که کارفرمای شما قبل از درخواست اقامت یا ویزای اقامت طولانی مدت از طرف شما درخواست یکی از آنها را داده است . در لوکزامبورگ توصیه می شود چند ماه قبل از شروع کار، درخواست مجوز کار خود را ارسال کنید .

ویزاهای اخذ شده

وزارت کار مستلزم اثبات این مسئله است که یک کارفرما سعی کرده است یک شهروند اتحادیه اروپا را برای این مقام پیدا کند و ممکن است نامزدهای خود را از فهرست بیکاری محلی ارائه کند. در بیشتر شرایط، اخذ مجوز کار برای اتباع غیر اتحادیه اروپا برای هرچیزی کمتر از یک پست مدیریتی دشوار است. قوانین مجوز کار، برای افراد خود اشتغال صدق نمی کند. اما شما باید از وزارت امور تجارت کوچک مجوز بگیرید تا بتوانید هر نوع تجارتی را انجام دهید. برای کسب مجوز کار، باید مستنداتی راجع به ادغام مشاغل یا تاسیس شرکت یا مشارکت، رزومه تحصیلات حرفه ای خود و گواهی پرداخت بدهی ارائه دهید که نشان دهد توانایی کسب درآمد از محل کار خود را دارید. اگر ماهیت کسب و کار شما تغییر کند، باید برای دریافت مجوز کسب و کار خود دوباره درخواست دهید.

مدارک مورد نیاز ویزای کاری لوکزامبورگ

به چه مدارکی نیاز دارم؟

هنگامی که درخواست اولیه خود را برای دریافت اجازه اقامت موقت انجام می دهید، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • عکس در اندازه عکس پاسپورت،
  • گواهی تولد،
  • مدرک عدم سو پیشینه کیفری،
  • رزومه و مدارک تحصیلی،
  • قرار داد استخدام،
  • گواهی اصلی که این امکان را به کارفرما می دهد تا افراد از کشورهای ثالث را استخدام کند،
  • انگیزه نامه ای که علت مهاجرت شما به لوکزامبورگ را توضیح میدهد.
مدارک لازم برای ویزای کاری لوکزامبورگ
مدارک لازم برای ویزای کاری لوکزامبورگ

تمامی مدارک و شواهد باید نسخه اصلی و معتبر باشند و براساس زبان اصلی ممکن است نیاز به ترجمه آن ها باشد. هنگامی که اجازه اقامت موقت را دریافت کردید( و در صورت لزوم ویزا نوع D) و وارد لوکزامبورگ شدید، باید اجازه اقامت طولانی مدت را نیز دریافت کنید. در این حالت باید مجوز اقامت موقت مورد نیاز خود را با مدرک محل اقامت خود و هزینه ای در حدود 80 یورو ارائه دهید. این مراحل به صورت محله ای اداره می شود و ممکن است تغییرات مختلفی وجود داشته باشد، بنابراین قبل از مراجعه به اداره محلی، مدارک مورد نیاز را بررسی کنید. براساس نوع کاری که برای انجام آن برنامه ریزی می کنید، ممکن است متقاضی دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا باشید. مشابه کارت سبز ایالات متحده امریکا، این کارت به شما این حق را می دهد تا در بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ( به استثنای دانمارک، ایرلند و انگلیس) کار کنید.

 برای واجد شرایط بودن دریافت کارت آبی، باید از کشوری غیر از اتحادیه اروپا باشید ( به طور معمول به این معنی که مدرک دانشگاهی لیسانس را گذرانده باشید، یا پنج سال تجربه کاری حرفه ای داشته باشید) و یا این که یک پیشنهاد شغلی یا قرار داد کاری داشته باشید.فرآیند دریافت کارت آبی توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا سریع پیگیری می شود و به طور معمول سریعتر از سایر موارد درخواست ویزای کار می باشد. با این حال، هنوزهم ممکن است این فرآیند تا سه ماه طول بکشد. اگرچه می توانید روند درخواست را بصورت آنلاین و از طریق تماس تلفنی انجام دهید. با توجه به شرایط شخصی شما ممکن است روند درخواست متفاوت باشد. شبکه کارت آبی وب سایت خوبی دارد و متقاضیان را در طی این فرآیند حمایت می کند.


وضعیت کار در کشور لوکزامبورگ

پورتال آمار بیکاری در لوکزامبورگ در اکتبر سال 2019 حدود 15.036.000 نفر گزارش شده است که نسبت به نرخ بیکاری 14.692.000 نفر در سپتامبر سال 2019 افزایش یافته است. نرخ آمار بیکاری به صورت ماهانه در لوکزامبورگ به طور متوسط از ژانویه 1995 تا اکتبر سال 2019 با 298 دیدگاه حدود 9.022.500 نفر می باشد. این آمار در ژانویه سال 2014 به 19.457.000 نفر رسید و کمترین رکورد 3.936.164 نفر در ژوئن سال 2001 می باشد. آمار بیکاری لوکزامبورگ درCEIC همچنان ادامه دارد و توسط پورتال آمار لوکزامبورگ گزارش می شود. این داده ها در لوکزامبورگ، جدول LU.G009 تحت عنوان نرخ آمار بیکاری ثبت و طبقه بندی شده است. نرخ بیکاری در لوکزامبورگ در اکتبر سال 2019 به 5.3 درصد رسید، که بدون تغییر نسبت به ماه قبل بود، زیرا تعداد افراد بیکار از 89 نفر به 15300 نفر افزیش یافت. به همین منوال، اشتغال ملی از 487 نفر به273.207 نفر افزایش پیدا کرد و نرخ اشتغال داخلی، از جمله ساکنان و افراد غیر مقیم از 1.232 نفر به 468.490 نفر افزایش یافت. جمعیت در حال رشد از 577 نفر به 288.508 نفر رسیده است.

نرخ بیکاری در لوکزامبورگ به طور میانگین چیزی حدود3.77 درصد از سال 1982 تا سال2019 بوده است و در ماه می سال 2014 به 7.20 درصد رسیده است و کمترین رکورد 1.40 درصد در مارس سال 1991 است. در کشور لوکزامبورگ، نرخ بیکاری تعداد افرادی را که به طور فعال به دنبال شغل هستند به عنوان درصدی از نیروی کار می سنجد. این صفحه آخرین ارزش گزارش شده را برای نرخ بیکاری لوکزامبورگ به علاوه انتشارهای قبلی، نرخ بیکاری بالا و پائین، پیش بینی کوتاه مدت و بلند مدت، تقویم اقتصادی، نظر سنجی کلی و اخبار را ارائه می دهد. نرخ بیکاری در لوکزامبورگ، آمار واقعی، نمودار تاریخی و تقویم انتشارات آخرین بار در نوامبر سال 2019 به روز شده است.

وضعیت و آمار بیکاری در لوکزامبورگ

پورتال آمار بیکاری در لوکزامبورگ در اکتبر سال 2019 حدود 15.036.000 نفر گزارش شده است که نسبت به نرخ بیکاری 14.692.000 نفر در سپتامبر سال 2019 افزایش داشته است. نرخ آمار بیکاری به صورت ماهانه در لوکزامبورگ به طور میانگین از ژانویه 1995 تا اکتبر سال 2019 با 298 دیدگاه حدود9.022.500 نفر می باشد. این آمار در ژانویه سال 2014 به 19.457.000 نفر رسیده است و کمترین رکورد 3.936.164 نفر در ژوئن سال 2001 است.آمار بیکاری لوکزامبورگ درCEIC همچنان ادامه دارد و توسط پورتال آمار لوکزامبورگ گزارش می شود. این داده ها در لوکزامبورگ، جدول LU.G009 نرخ آمار بیکاری ثبت و طبقه بندی شده است. نرخ بیکاری در لوکزامبورگ در اکتبر سال 2019 به 5.3 درصد رسید، بدون تغییر نسبت به ماه قبل، زیرا تعداد افراد بیکار از 89 نفر به 15300 نفر افزیش یافت. به همین منوال، اشتغال ملی از 487 نفر به273.207 نفر افزایش پیدا کرد و نرخ اشتغال داخلی، از جمله ساکنان و افراد غیر مقیم از 1.232 نفر به 468.490 نفر افزایش یافته است. جمعیت در حال رشد از 577 نفر به 288.508 نفر رسیده است.

نرخ بیکاری در لوکزامبورگ به طور میانگین چیزی حدود3.77 درصد از سال 1982 تا سال2019 بوده است و در ماه می سال 2014 به 7.20 درصد رسیده است و کمترین رکورد 1.40 درصد در ماه مارس سال 1991 است. در کشور لوکزامبورگ، نرخ بیکاری تعداد افرادی را که به طور فعال به دنبال شغل هستند به عنوان درصد از نیروی کار می سنجد. این صفحه آخرین ارزش گزارش شده را برای نرخ بیکاری لوکزامبورگ، به علاوه انتشا های قبلی، نرخ بیکاری بالا و پائین، پیش بینی کوتاه مدت و بلند مدت، تقویم اقتصادی، نظر سنجی کلی و اخبار را ارائه می دهد. نرخ بیکاری در لوکزامبورگ، آمار واقعی، نمودار تاریخی و تقویم انتشارات آخرین بار در نوامبر سال 2019 به روز شد.

حقوق و دستمزد پزشک و دندانپزشک در لوکزامبورگ

میانگین حقوق و دستمزد دندانپزشک در لوکزامبورگ سال 2019

فردی که به عنوان یک دندانپزشک در لوکزامبورگ مشغول به فعالیت است معمولا حدود 12.948 یورو در هر ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل و نقل و مزایای دیگر می باشد. حقوق دندانپزشکان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی ممکن است به طور چشمگیری متفاوت باشد. در زیر تجزیه و تحلیل کارآزمایی بر اساس بسیاری از معیارهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. حقوق و دستمزد دندانپزشکان در لوکزامبورگ حدودا بین6.085 یورو درهر ماه ( حداقل حقوق) تا 19.163 یورو در هر ماه ( حداکثر حقوق ) می باشد. متوسط حقوق در لوکزامبورگ 12.689 یورو در ماه است، بدین معنی که نیمی( 50 درصد) از افرادی که به عنوان دندانپزشک فعالیت می کنند کمتر از 12.689 یورو در آمد دارند در حالیکه نیمی دیگر بیشتر از 12.689 یورو در آمد دارند. این مبلغ میانگین اعلام شده متوسط ارزش حقوق ماهیانه میباشد .ممکن است شما در سمت راست نمودار قرار بگیرید یعنی گروهی که حقوقشان بیشتر از میانگین است. 25 درصد از افرادی که به عنوان دندانپزشک فعالیت می کنند کمتر از 8.448 یورو در آمد کسب می کنند در حالی که 75 درصد از آنها بیش از 8.448 یورو در آمد دارند . همچنین از این نمودار، 75 درصد افرادی که به عنوان دندانپزشک در لوکزامبورگ فعالیت می کنند کمتر از15.289 یورو در آمد دارند در حالی که 25 درصد بیشتر از 15.289 یورو در آمد دارند.

تفاوت بین میانگین در آمد و متوسط حقوق چیست؟ باید به چه چیزی نگاه کرد؟ هر دو شاخص هستند. اگر حقوق و دستمزد شما بالاتر از میانگین در آمد است پس شما خیلی خوب کار می کنید. اما اگر حقوق و دستمزد شما پایین تر از میانگین در آمد شما باشد، باید بیشتر تلاش کنید.

حقوق کارگر ساده در لوکزامبورگ

حداقل حقوق در لوکزامبورگ ماهانه 2071 یورو در سال 2019 است. این بالاترین نرخ حقوق در اتحادیه اروپا است. کارفرما و کارمند در مورد مبلغ پرداختی تصمیم می گیرند. حداقل نرخ حقوق و دستمزد برای کارگر در هر ساعت 11.97 یورو است. آمار حقوق پرداختی در دولت لوکزامبورگ در دسترس می باشد. مالیات بر در آمد بر اساس حقوق سالانه شما محاسبه می شود و می تواند تا 40 یورو نیز افزایش یابد. هر سال اصلاحات مربوط به حقوق و دستمزد روند تورم را دنبال می کند که در حال حاضر حدود 2 درصد است. متوسط کار در لوکزامبورگ 40 ساعت در هفته است. متوسط کار در فرانسه و آلمان و بلژیک 35 ساعت در هفته است که رقم اسطوره ای محسوب می شود.

متوسط در آمد در لوکزامبورگ:

طبق اداره آمار ملی لوکزامبورگ متوسط حقوق و دستمزد در این کشور59.000 یورو یا4.916 یورو میب اشد که این دستمزد نسبت به کشورهای آلمان و فرانسه و بلژیک بسیار بالاتر است. بالاترین دستمزد برای مشاغل خدمات بیمه ای و مالی، تدریس و برق و گاز می باشد. با وجود هزینه های بالای زندگی در لوکزامبورگ، این کشور به نیروی کار خود اجازه می دهد قدرت خرید بالاتری داشته باشند.

متوسط در آمد در لوکزامبورگ
متوسط در آمد در لوکزامبورگ

حداقل دستمزد در لوکزامبورگ چقدر است ؟

حداقل دستمزد در لوکزامبورگ ( که اغلب با عنوان حداقل دستمزد تضمین شده یا GMW شناخته می شود) توسط دولت هر دو سال یکبار ارزیابی می شود. حداقل حقوق و دستمزد لوکزامبورگ در آغاز سال 2019 با 1.1 درصد افزایش یافته است. حداقل دستمزد 2.071.07 یورو می باشد. با این حال، برای کارگران حرفه ای 20 درصد افزایش می یابد و برای کارگران کم تجربه حدود 25 درصد کاهش می یابد. این بدان معنا است که باید به یک کارگر حرفه ای سن 18 سال یا بالاتر 20 درصد بیشتر از حداقل دستمزد استاندارد پرداخت شود. در مجموع پرداختی آنها باید 2.485.29 یورو می باشد. کارگران 17 و 18 ساله با کسر 20 درصد از نرخ استاندارد روبرو هستند و باید پرداختی آنها 1.656.86 یورو باشد. افراد 15 تا 17 ساله با کسر 25 درصد و حداقل دستمزد 1.553.30 یورو مواجه هستند. حتی کارگرانی که بالاتر از نرخ استاندارد حقوقشان را دریافت می کنند باز هم تحت تاثیر فهرست ملی کارمزد قرار گرفته اند. کارفرمایان باید دستمزد کارگران خود را مطابق با هزینه زندگی در لوکزامبورگ تنظیم کنند. اگر شاخص قیمت مصرف کننده در لوکزامبورگ در طول دوره 2.5 درصد افزایش یا کاهش یابد، حقوق و دستمزد باید توسط این درصد تنظیم شود. حداقل حقوق و دستمزد ساعتی برای کارگران در کشور لوکزامبورگ دسته بندی شده است:

  • کارگران حرفه ای: 15.53 یورو
  • کارگران کم تجربه: 12.94 یورو
  • 17-18 ساله ها:10.36 یورو
  • 15-17 ساله ها:9.71 یورو.

حقوق و دستمزد مهندس در لوکزامبورگ

میانگین حقوق مهندسی در لوکزامبورگ در سال 2019

فردی که به عنوان مهندس در لوکزامبورگ کار می کند، معمولا در هر ماه 4.276 یورو در آمد دارد. این میانگین حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل و نقل و مزایای دیگر می باشد. حقوق و دستمزد مهندس در لوکزامبورگ بین 2.364 یورو در ماه ( حداقل حقوق) تا 5.674 یورو در ماه ( حداکثر حقوق )می باشد. متوسط حقوق در لوکزامبورگ 4.361 یورو در ماه است، بدین معنی که نیمی( 50 درصد) از افرادی که در رشته مهندسی کار می کنند کمتر از 4.361 یورو در آمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیشتر از 4.361 یورو در آمد دارند. مبلغ میانگین اعلام شده متوسط ارزش حقوق ماهیانه می باشد. ممکن است شما در سمت راست نمودار قرار بگیرید یعنی گروهی که حقوقشان بیشتر از میانگین است. 25 درصد از افرادی که در رشته ی مهندسی کار می کنند کمتر از 3.026 یورو در آمد کسب میک نند در حالیکه 75 درصد از آنها بیش از 3.026 یورو در آمد دارند. همچنین از این نمودار، 75 درصد افرادی که در رشته مهندسی کار می کنند کمتر از 5.218 یورو در آمد دارند در حالیکه 25 درصد بیشتر از 5.218 یورو در آمد دارند.

تفاوت بین میانگین در آمد و متوسط حقوق چیست؟ باید به چه چیزی نگاه کرد؟ هر دو شاخص هستند. اگر حقوق و دستمزد شما بالاتر از میانگین در آمد است پس شما خیلی خوب کار می کنید. اما اگر حقوق و دستمزد شما پایین تر از میانگین در آمد شما باشد، باید بیشتر تلاش کنید.

پیش بینی حقوق مهندسی و روند کاری در لوکزامبورگ:

چگونه حقوق مهندسان با گذشت زمان تغییر می کند؟

نمودار زیر میانگین حقوق و دستمزد مهندسان در سال های اخیر را نشان می دهد.

  • میانگین حقوق در سال 2016 : 3.0903 یورو بوده است.
  • میانگین حقوق در سال 2017 + 4 درصد:4.047 یورو بوده است.
  • میانگین حقوق در سال 2018 + 3 درصد:4.172 یورو بوده است.
  • میانگین حقوق در سال 2019 + 2 درصد:4.276 یورو بوده است.

افزایش و کاهش درصد حقوق نسبت به ارزش قبلی:

حقوق مهندسی در لوکزامبورگ بر اساس حقوق و گزارش های ارسالی اخیر در سال 2019 افزایش یافته است. همانطور که در نمودار نشان داده شده است، حقوق مهندسان در سال 2019 نسبت به سال 2018 حدود 2 درصد افزایش یافته است. این روند حاکی از افزایش آهسته و در عین حال مداوم در پرداخت در سال 2020 و سال های آینده است. این اعداد از نظر صنعتی متفاوت است.

وضعیت بیمه کاری در لوکزامبورگ

دریافت پول در مواقع بیکاری

بیمه بیکاری برای تمامی کارمندان در لوکزامبورگ الزامی است. تمامی مالیات دهندگان از طریق اضافه مالیات در آمد در برنامه بیمه بیکاری کمک می کنند. مزایای بیکاری فقط در مواقعی که به طور غیر قانونی بیکار می شوید پرداخت می شود. به عنوان مثال هنگامی که کاری مازاد برکار خود انجام داده باشید نه وقتی که داوطلبانه کار خود را ترک کرده باشید. اگر اخراج شده باشید، ممکن است پس از مدت زمان معینی واجد شرایط دریافت مزایای بیکاری باشید. برای دریافت مزایای بیکاری شما باید مناسب و دردسترس کار باشید( که معمولا باید در دفتر کار ملی ثبت نام کنید) و به طور مرتب در دفتر مزایای بیکاری محلی خود ثبت نام کنید. اگر شهروند اتحادیه اروپا باشید و از لوکزامبورگ به دنبال کشور دیگری در اتحادیه اروپا بروید و به دنبال کار باشید، ممکن است حق داشته باشید از کشوری که ترک کرده اید تا سه ماه از مزایای بیکاری برخوردار شوید.

شرایط مورد نیاز:

شما باید دفتر مزایای مهاجرت خود را مطلع کرده و ظرف مدت هفت روز از زمان ورود خود در اداره بیکاری در کشور جدید خود برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کنید. در لوکزامبورگ قرار است روزی که بیکار شوید، در موسسه محلی کاریابی ( جستجوی کار) ثبت نام کنید. سپس باید طی دو هفته درخواستی برای دریافت مزایای بیکاری را به اداره خدمات ارائه دهید. شما باید حداقل در طول 12 ماه گذشته حداقل 26 هفته کار کرده باشید. مزایایی نیز برای بیکاری جزئی وجود دارد، یعنی جایی که ساعت کاری شما به دلیل سازماندهی مجدد شرکت یا کاهش تولید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. می توانید مزایا را از روزی که بیکار می شوید دریافت کنید، مشروط به این که درخواست خود را ظرف مدت زمان دوهفته قبل ارسال کرده باشید. اگر دیر درخواست را ارسال کرده باشید سود 14 روز قبل از درخواست شما به عقب افتاده است( سود را دریافت نخواهید کرد). جوانانی که آموزش فنی و حرفه ای را گذرانده اند، با توجه به سن، ترک تحصیل یا گواهینامه های فنی دریافتی و حداقل دستمزد قانونی قابل اجرا، واجد شرایط دریافت مزایای بیکاری هستند. اگر همسرتان بیش از مبلغ مشخصی در آمد داشته باشد سود شما کاهش می یابد. حداکثر مدت زمان دریافت مزایای بیکاری 365 روز در یک دوره 24 ماهه است( برای تشویق شما جهت یافتن کار پاره وقت)، اما این براساس تعدادی از عوامل مرتبط با شانس مورد نظر برای یافتن شما می تواند تا 182 روز تمدید شود. به عنوان مثال: سن، شغل، و وضعیت خانواده شما. افراد بالای 50 سال می توانند در صورت داشتن تعداد معینی اعتبار نسبت به برنامه بازنشستگی، مدت زمان مزایای بیکاری را تا 12 ماه تمدید کنند.

مشاوران و کارشناسان برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد در شعبه های اصلی تهران و شیراز بهترین خدمات مشاوره ای مهاجرتی را به همه افرادی ارائه می دهند که در آرزوی زندگی و کار و تحصیل در کشورهای برتر اروپایی و آسیایی می باشند. این مشاوران آگاه و باتجربه از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تا رسیدن به مقصد در کنار شما خواهند بود تا رویاهای شما را محقق سازند و این مسیر سخت را هموار سازند. با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد ویزای کار لوکزامبورگ

1- لوکزامبورگ چگونه کشوری است؟

لوکزامبورگ یکی از کم جمعیت ترین و ثروتمند ترین کشورهای جهان است که در قلب اروپا و در همسایگی آلمان و فرانسه و بلژیک قرار دارد.

2- برای دریافت ویزای کاری لوکزامبورگ به چه مدارکی نیاز دارم؟

  • عکس در اندازه عکس پاسپورت
  • گواهی تولد
  • مدرک عدم سوپیشینه کیفری
  • قرار داد استخدام
  • گواهی اصلی که این امکان را به کارفرما دهد تا از افراد از کشورهای ثالث را استخدام کند.
  • انگیزه نامه ای که علت مهاجرت شما به لوکزامبورگ را توضیح میدهد.

3- برای دریافت کارت آبی( کشور لوکزامبورگ) چه شرایطی باید دشته باشم؟

برای واجد شرایط بودن دریافت کارت آبی باید از کشوری غیر از اتحادیه اروپا باشید به طور معمول به این معنی که مدرک دانشگاهی لیسانس را گذرانده باشید یا 5 سال تجربه کاری حرفه ای داشته باشید.

4- شرایط دریافت بیمه بیکاری کشور لوکزامبورگ چیست؟

شما باید حداقل در طول 12 ماه گذشته حداقل 26 هفته کار کرده باشید. مزایایی نیز برای بیکاری جزئی وجود دارد ، یعنی جایی که ساعت کاری شما به دلیل سازماندهی مجدد شرکت یا کاهش تولید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد میتوانید مزایا را از روزی که بیکار میشوید دریافت کنیدمشروط بر اینکه درخواست خود را ظرف مدت دو هفته قبل ارسال کرده باشید.

5- تفاوت بین میانگین و درآمد متوسط حقوق در کشور لوکزامبورگ چیست؟

هردو شاخص هستند. اگر حقوق و دستمزد شما بالاتر ازمیانگین درآمد است پس شما خوب کار میکنید اما اگر پایین تر اسست باید بیشتر تلاش کنید.

6- حقوق و دستمزد پزشک و دندانپزشک در کشورلوکزامبورگ چقدر است؟

میانگین حقوق به عنوان فردی که دندانپزشک است معمولا حدود 12.984 یورو در ماه است .

7- آیا یک کارگر ساده در کشور لوکزامبورگ در آمد خوبی دارد؟

حداقل حقوق کارگر ساده در لوکزامبورگ ماهانه 2071 یورو در سال است. این بالاترین نرخ حقوق در اتحادیه اروپا است. حد اقل نرخ حقوق و دستمزد برای کارگر در هر ساعت 11.97 یورو است

8- ساعات کاری در کشور لوکزامبورگ چگونه است؟

متوسط کار در لوکزامبورگ 40 ساعت در هفته است.

9- متوسط در آمد کشور لوکزامبورگ نسبت به کشورهای آلمان و فرانسه چگونه است؟

طبق اداره امار ملی لوکزامبورگ متوسط حقوق این کشور 59.000 یورو یا4.916 یورو میباشد که این دستمزد نسبت به کشورهای آلمان و فرانسه و بلژیک بسیار بالاتر است.

10- وضعیت بیمه بیکاری و مزایای بیمه بیکاری در کشور لوکزامبورگ به چه صورت است؟

بیمه بیکاری برای تمامی کارمندان در لوکزامبورگ الزامی است. مزایای بیکاری فقط در صورتی که به طور غیر قانونی بیکار میشوید پرداخت میشود.

11- آیا من به عنوان یک مهندس میتوانم در آمد خوبی در کشور لوکزامبورگ داشته باشم؟

حقوق مهندسان در لوکزامبورگ بر اساس حقوق و گزارش کار در سالهای اخیر افزایش یافته است.

اسکرول به بالا